در حال بارگذاری
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خبر داد:

عضویت هزار نفر در مجمع بسیجیان استان

شماره خبر : 2361 - https://asreatrak.ir/short/V0lbJ

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: مجمع بسیجیان استان متشکل از یک هزار و ۱۰۰ نفر ظرفیت خوبی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی است.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، حجت‌الاسلام رضا نوری صبح امروز در جلسه‌ای با موضوع برگزاری مجمع عالی بسیجیان خراسان شمالی گفت: مجمع عالی بسیجیان خراسان شمالی که هر ساله در استان برگزار می‌شود یکی از موضوعات مهم در استان است.


وی ادامه داد: این مجمع با حضور گروه‌های مختلف و کارگروه‌های متفاوت تعریف می‌شود و جمعیت بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفری دارد که مسائل به مختلف استان را مورد بررسی قرار می‌دهند.


نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی ابراز داشت: هدف از برگزاری مجمع عالی بسیجیان خراسان شمالی بررسی مسائل استان در حوزه‌های مختلف اقتصاد، حوزه‌های فرهنگی، حوزه خانواده، حوزه حکمرانی و حوزه بهداشت است.


نوری خاطرنشان کرد: در این مجمع مسائل کل استان خراسان شمالی با حضور مشاوران و نخبه‌های استانی مورد بررسی قرار می‌گیرد که تاکنون با برگزاری این مجمع ۱۰۰ مسئله اولویت‌دار در سراسر استان خراسان شمالی شناسایی شده است.


نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی یادآور شد: با بررسی مسائل اولویت‌دار استان خراسان شمالی طرح نوشته می‌شود و امید است این طرح در استان با جدیت پیگیری شود تا بتوانیم از طریق مجمع الی بسیجیان خراسان شمالی بخشی از مشکلات را رفع کنیم.

 

گفتنی است که جلسه پیش‌بینی برگزاری مجمع عالی بسیجیان خراسان شمالی با حضور حجت‌الاسلام نوری نماینده ولی‌فقیه در استان، براتی، جانشین فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی (ع) در امور اقشار بسیج و اعضای هیأت رئیسه مجمع بسیجیان استان در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.

 

یکی از رهنمودهای مقام معظم رهبری این بود که بسیج، تشکلی تحت عنوان مجمع بسیجیان ایجاد کند که بر این اساس در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، ۴۹ کارگروه در قالب مجمع عالی بسیجیان با حضور یک هزار و ۱۰۰ نفر از نخبگان در تمام عرصه‌ها ایجاد شده است.

 

انتهای خبر/ رحمانی 

0 نظر

ارسال نظرات