در حال بارگذاری
مدیریت برنامه‌ریزی و‌ تضمین کیفیت مجتمع فولاد اسفراین:

راهبرد مجتمع‌ صنعتی اسفراین، ماشین‌سازی است

شماره خبر : 2372 - https://asreatrak.ir/short/V5gb6

مدیر برنامه‌ریزی و‌ تضمین کیفیت پس از اجرای موفقیت‌آمیز ممیزی خارجی که با کمک و‌ همراهی سایر معاونت‌ها محقق شد، از مأموریت ویژه این واحد در راستای تدوین راهبرد اصلی شرکت مبتنی بر ماشین‌سازی خبر داد.

 حسین زبرجد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک در اسفراین، تضمین کیفیت پس از اجرای موفقیت‌آمیز ممیزی خارجی که با کمک و‌ همراهی سایر معاونت‌ها محقق شد، از مأموریت ویژه این واحد در راستای تدوین راهبرد اصلی شرکت مبتنی بر ماشین‌سازی خبر داد.

زبرجد گفت: به همت همکاران این واحد، پیش‌نویس استراتژی مجتمع تدوین و قرار است با جلسات مشترک بین واحدها اصلاحات لازم انجام و پس از بررسی نهایی عملیاتی شد.

وی افزود: همچنین بر اساس دستور مدیرعامل مقرر شد این مدیریت در راستای اخذ گواهینامه‌های رسمی و بین‌المللی برای ساخت ماشین‌آلات اقدام نماید که با این اقدام زمینه اخذ گواهینامه بین‌المللی تولید ماشین‌آلات برای اولین‌بار در کشور قابل احصا می‌شود.

 مدیر تضمین کیفیت و برنامه‌ریزی استراتژیک مجتمع با اشاره به‌روزآوری نرم‌افزار QA و بهره‌برداری کامل از این نرم‌افزار و‌ اجرای سیستماتیک تضمین کیفیت اظهارکرد: با اجرای این نرم‌افزار کلیه فرایندها، عملکردها و سوابق به‌صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار گرفته و‌ گزارش‌ها مدیریتی تحلیلی از آن استخراج خواهد شد.

زبرجد در ادامه گفت: باتوجه‌به راهبرد جدید مجتمع مبنی بر ساخت ماشین‌آلات زیربنایی صنایع معدنی و فولادی کشور لازم است فرایندهای مجتمع بازنگری و چابک‌سازی شود که این اقدام با مساعدت معاونین مجتمع، مدیران میانی و‌ همکاران این مدیریت در حال تحقق است.

وی خاطرنشان کرد: تمدید استانداردهای موجود و تدوین و اخذ استانداردهای جدید نشان‌دهنده تعهد مجتمع صنعتی اسفراین به رعایت بالاترین معیارهای کیفیت و کارایی در فرایندهای تولید و مدیریتی است که این اقدام زمینه‌سازی تولید محصول باکیفیت و توسعه سبد محصولات صادراتی مجتمع را فراهم می‌آورد، این مجتمع با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و سیستم‌های مدیریتی نوین، توانسته است جایگاه خود را به‌عنوان یکی از پیشران‌های صنعت فولاد کشور حفظ و ارتقا دهد.

 

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات