در حال بارگذاری
فرمانده انتظامی شیروان خبر داد:

کشف کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در شیروان

شماره خبر : 2388 - https://asreatrak.ir/short/NYa0R

فرمانده انتظامی استان از کشف کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در شیروان خبر داد.

به گزارش «عصراترک» به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار سعید مطهری‌زاده با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی با ترفندهای مختلف از جمله شرکت سرمایه‌گذاری صادرات و واردات اجناس، اقدام به دریافت مبالغ زیادی از شهروندان کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

 وی با اشاره به اینکه کارآگاهان اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی خود را به کار بستند، افزود: در روند رسیدگی به این پرونده، مأموران دریافتند که فرد موردنظر در شهر تبریز حضور دارد.

 این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران با اخذ نیابت قضائی به محل حضور متهم اعزام در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند، گفت: با دستگیری این فرد مشخص شد که وی تا کنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

 فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده در نتیجه به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا هرگز گول این‌گونه افراد که با وسوسه‌های مختلف قصد کلاهبرداری دارند را نخورده و در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات