در حال بارگذاری
استاندار خراسان شمالی:

خاک‌برداری زائرسرای خراسان‌شمالی در مشهد انجام شد

شماره خبر : 2399 - https://asreatrak.ir/short/4yQ5L

استاندار خراسان شمالی گفت: هر چند خراسان شمالی در آغاز  کار مشکلات بسیاری برای ساخت زائرسرا داشت؛ اما در حال حاضر خاک‌برداری آن به اتمام رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، محمدرضا حسین‌نژاد صبح امروز در جلسه بررسی آخرین اقدامات انجام شده در خصوص ساخت زائرسرا در مشهد مقدس اظهار کرد: ۳۰ استان زمین ساخت زائرسرا را در مشهد مقدس اخذ کردند.  

وی افزود: هر چند خراسان شمالی در آغاز کار مشکلات بسیاری برای ساخت آن داشت؛ اما در حال حاضر خاک‌برداری آن به اتمام رسیده که امیدواریم صنایع با انجام تعهدات خود تلاش کنند تا این پروژه به‌زودی در مدار ادامه روند قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان نیز در این جلسه گفت: تمام منافع ساخت زائر سرای خراسان شمالی در مشهد برای مردم استان است و این پروژه عمومی بوده و به نام شخص نیست تنها مدیریت آن بر عهده استان خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری افزود: هر استانی در مشهد برای شهروندان خود نیاز به ساخت چنین زائرسرایی دارد که برخی استان‌ها با کمک صنایع و خیرین توانستند ساخت زائرسرا را تکمیل کنند.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری دستور دادند که زمین زائرسراها را شهرداری مشهد در اختیار استان‌ها قرار دهد که تا کنون این اتفاق افتاده است.

نوری تصریح کرد: توصیه ما این است باتوجه‌به اینکه این مجموعه برای تمام دستگاه‌های اجرایی و صنایع هم قابل‌استفاده است تعهدات اجتماعی خود را دریغ نکنند.

در ادامه این نشست نمایندگان صنایع هر یک‌رقمی را به‌عنوان تعهدات مجموعه خود نسبت به تکمیل ساخت زائرسرا اعلام کردند.  

انتهای خبر/گ

0 نظر

ارسال نظرات