در حال بارگذاری
فرمانده انتظامی شهرستان:

توقیف ۶۳ دستگاه موتورسیکلت در اسفراین

شماره خبر : 2363 - https://asreatrak.ir/short/eqrbJ

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از توقیف ۶۳ دستگاه موتورسیکلت و ۱۴ دستگاه خودرو متخلف در اجرای طرح مدارس و امنیت محله محور پلیس در پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اسفراین خبر داد.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از خبرگزاری پلیس، محمد روهنا گفت: در راستای اجرای طرح مدارس و امنیت محله محور پلیس و مطالبات مردمی مبنی بر برخورد با مزاحمان و موتورسیکلت‌سواران متخلف در اطراف مدارس، پارک‌ها ی سطح شهرستان، این طرح به مدت چهار روز با همکاری چند اکیپ از پلیس راهور، یگان امداد، کلانتری و پلیس‌های تخصصی به مرحله اجرا در آمد. 

وی ادامه داد: در این طرح گشت‌های محسوس و نامحسوس به گشت‌زنی در سطح مدارس و پارک‌های ملت، دانشجو و سلامت پرداخته و با هرگونه مزاحمت و تخلف برخورد جدی می‌کنند.

فرمانده انتظامی اسفراین خاطرنشان کرد: در این طرح تاکنون ۶۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم با هماهنگی قضائی توقیف و جهت اعمال قانون به پارکینگ منتقل و ۱۴ دستگاه خودرو متخلف به دلیل مزاحمت و آلودگی صوتی در سطح شهرستان توقیف ساعتی شدند. 

روهنا برخورد قاطع با مزاحمان خیابانی و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی را از اهداف پلیس در اجرای این طرح‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات