در حال بارگذاری
با تحویل ۳۰۰ سامانه خوشیدی به عشایر استان؛

شرکت برق خراسان‌شمالی چادر عشایر را روشن کرد

شماره خبر : 873 - https://asreatrak.ir/short/eRlyM

به همت شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی و در راستای حمایت از عشایر و محرومان استان، تعداد ۳۰۰ دستگاه سامانه خوشیدی جدید قابل حمل تحویل عشایر استان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیر دفتر برنامه ریزی و بودجه این شرکت در مراسم تحویل سامانه خورشیدی گفت: در راستا حمایت از عشایر استان و بهره مندی آن‌ها از نعمت برق، ۳۰۰ دستگاه سامانه انرژی خوشیدی به اداره کل عشایر استان به منظور تحویل به عشایر واجد شرایط تحویل داده شد.

سید ابوالفضل راه چمنی اعتبار لازم برای خرید هر یک از این دستگاه‌ها را ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: عشایر واجد شرایط استان تنها با پرداخت ۱۰ درصد مبلغ کل دستگاه‌ها را درسافت خواهند کرد، هم چنین قدرت هر یک از این سامانه‌های خورشیدی ۱۰۰ وات است که به کمک آن حداقل ۴ لامپ چادر عشایر را روشن خواهد کرد.  

وی در پایان با بیان این که این شرکت در سال گذشته نیز ۸۵۰ دستگاه سامانه خورشیدی نیز به عشایر استان تحویل داده است، خاطر نشان کرد: با واگذاری این ۳۰۰ دستگاه سامانه خورشیدی جدید ۱۵۰۰ نفر از عشایر استان از نعمت برق برخوردار خواهند شد که به زودی افزایش این سامانه‌ها را در دستور کار شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی قرار خواهیم داد.

انتهای خبر/گ

0 نظر

ارسال نظرات