در حال بارگذاری
عالم اهل سنت خراسان شمالی:

مسلمانان وظیفه حفظ هویت اسلامی را دارند

شماره خبر : 1914 - https://asreatrak.ir/short/VJ5jp

عالم اهل‌سنت خراسان شمالی گفت: همه مسلمان جهان وظیفه حفظ هویت اسلامی و احساس وظیفه نسبت به برادران دینی خود دارند.

خالمحمد آخوند سرفراز از علمای اهل‌سنت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با علمای اهل‌سنت کشور به مناسبت آغاز هفته وحدت، گفت: انتشار تصاویر دیدار صمیمانه رهبر انقلاب با علمای اهل‌سنت، ترس در دل دشمنان اسلام می‌اندازد و فتنه‌های آنها خنثی می‌کند.
وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر مسئله امت اسلامی، افزود: تمام جوامع اسلامی فراموش نکنند که یک امت واحد هستند.

 وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری در بیانات خود تأکید دارند تا تمام امت اسلامی با هر دیدگاه و سلیقه‌ای، اصل هویت اسلامی و اتحاد را حفظ کنند.

 سرفراز با اشاره به وجود دو جبهه اسلام و کفر در مقابل یکدیگر، بیان کرد: امروز در بحث فلسطین و غزه جبهه کفر با یکدیگر متحد شدند درحالی‌که این اتحاد در میان کشورهای اسلامی وجود ندارد.

 این عالم اهل‌سنت با اشاره به کمک‌های مختلف بعضی از کشورهای اسلامی به رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: تمام کسانی که ادعای مسلمانی دارند باید از فلسطین و آرمان غزه دفاع و مظلومیت آن را برای جهانیان تبیین کند.

 وی خاطرنشان کرد: ما نگران هستیم خداوند متعال روزی ما را دررابطه‌با قصه فلسطین بازخواست کند.

 وی با اشاره به اینکه جنایت‌های اسرائیل در غزه قابل‌تصور و تأمل نیست، گفت: امروز حاکمان جهان اسلام در مقابل جنایت‌هایی که در فلسطین انجام می‌گیرد بی‌تفاوت هستند.

 سرفراز پس از اشاره به شهید و زخمی‌شدن بیش از ۱۵۰ هزار فلسطینی، افزود: تمام امکانات رفاهی زندگی در غزه با حمایت‌های بعضی از کشورهای مسلمان از بین رفت.

 این عالم اهل‌سنت تصریح کرد: همه مسلمان جهان وظیفه حفظ هویت اسلامی و احساس وظیفه نسبت به برادران دینی خود دارند.

وی در انتها تأکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام با هزینه‌های بسیاری که کردند به دنبال تفرقه میان شیعه و سنی هستند.

 انتهای خبر/ی

0 نظر

ارسال نظرات