در حال بارگذاری
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی خراسان‌شمالی:

کشتی‌گیر خراسان‌شمالی سوم جهان شد

شماره خبر : 1618 - https://asreatrak.ir/short/Ngo3M

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی خراسان‌شمالی گفت: مسابقات کشتی با کمربند کورش جهانی در کشور قرقیزستان برگزار شد که سجاد چادرنشین، کشتی‌گیر سملقانی و نماینده استان مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کرد.

یوسف شاکری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد:  سعید عباسی و سجاد چادر نشین دو ورزشکار رشته کشتی با کمربند کورش از خراسان شمالی به اردوی تیم ملی که در تاریخ نهم خردادماه در خراسان رضوی برگزار شده بود، دعوت شدند.

وی در مورد مسابقات جهانی کشتی با کمربند کورش جهانی توضیح داد: مسابقات جهانی از ابتدای شهریورماه در کشور قرقیزستان برگزار شد که نماینده استان، سجاد چادرنشین مقام سوم این مسابقات را در وزن ۸۵ کیلوگرم کسب کرد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی خراسان شمالی گفت: ۳۱ ورزشکار در اردوی مشهد همراه با فیزیوتراپ، بدنساز، روانشناس دعوت شده بودند همچنین این مسابقات در وزن‌های ۸۰، ۸۵، ۹۰، مثبت و منفی ۱۰۰ کیلوگرم برگزار شد.

شاکری در مورد زمان استقبال از سجاد چادرنشین بیان کرد: ورزشکاران مسابقات جهانی کشتی با کمربند کورش فردا به تهران خواهند آمد و رئیس فدراسیون کشور برای استقبال از آنان به فرودگاه می‌رود، بعد از هماهنگی‌های لازم در استان نیز مراسم استقبال از ورزشکارمدال آورمان را خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: فرشاد شادکادم سرمربی بخش مردان، مونا میرزایی و ستاره اسماعیلی به ترتیب به عنوان مربی و سرمربی، محمد مقدم به عنوان فیزوتراپ، بهمن هرمزان به عنوان بدنساز و یحیی عاشوری و خلیل پشتیبان به عنوان مربی در این مسابقات حضور داشتند.

شاکری در مورد ورزشکاران مقام آور این دور از مسابقات جهانی بیان کرد: شادمان عظیمی، ایوب قلی پور ناوخی، تورج چناری، سجاد چادرنشین در بخش آقایان و الهه روزبه مله، سمانه خجسته، مبینا میرزاپور اصل در بخش بانوان، ورزشکاران اعزامی به این دوره از رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: فرشاد شادکادم سرمربی بخش مردان، مونا میرزایی و ستاره اسماعیلی به ترتیب به عنوان مربی و سرمربی تیم‌ها را همراهی می‌کنند.

رئیس هیأت رزمی استان خاطرنشان کرد: امیدوارم تمام ورزشکاران استان در زمینه‌های مختلف مقام کشوری و جهانی کسب کنند و باعث افتخار استان باشند.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات