در حال بارگذاری
فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی:

قاتلان شهید سوزنی برای مرگشان لحظه شماری کنند

شماره خبر : 1869 - https://asreatrak.ir/short/VljYo

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی گفت: کسانیکه دست به اقدامات تروریستی زدند، دست درازی کردند و همرزمان این مرز و بوم را به شهادت رسیدند فقط باید برای مرگشان لحظه شماری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده روز شنبه در بازدید از منزل سرباز «شهید پارسا سوزنی» اظهارکرد: این شهید بزرگوار از بسیجیان فعال بودند و حضورشان در مرزها برای امنیت افتخار بود.

وی افزود: امروز در قامت مرزهای شرقی کشور این شهید بزرگوار از کیان و نظام دفاع کرد و توسط کوردلان گروهگ تروریستی به شهادت رسیدند، پیمان می بندیم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم و راه این شهید را با افتخار ادامه خواهیم داد.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی اضافه کرد: همکاران و همرزمان ما به سزای اعمال آنان خواهند رسید.

سردار مطهری زاده تاکید کرد: دشمنان در جریان هستند با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی با هر دسیسه و مکری که توانستند سعی کردند آرمان های انقلاب و امنیت ایران را مورد هجمه قرار دهند.

وی بیان کرد: ما به عنوان پلیس و مدافعان امنیت سوگند یاد کردیم و با اهدای خون خود و شهدایی که داریم تقدیم می کنیم ثابت کردیم سرباز ولایت هستیم و برای امنیت مردم و مرزها تا آخرین قطره جان پای نظام، انقلاب ایستاده و عشق به ولایت مان را داریم.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: شهادت تقدیر و قسمت هر کسی نیست و در این خانواده نیت خیر، اهداف والا و بزرگی که شهید داشتنتد و این راه را تجربه کردند.

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات