در حال بارگذاری
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌شمالی مطرح کرد:

رونمایی ۳۰ عنوان کتاب طی هفته دفاع مقدس

شماره خبر : 1909 - https://asreatrak.ir/short/VwJqn

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌شمالی از رونمایی ۳۰ عنوان کتاب طی هفته دفاع مقدس شنبه هفتم مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، مهدی الهی راد در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: دشمن به دنبال آن است که ذهن جامعه را تخریب و تحریف کند و افراد را بر باورهای خود دچار تردید کند.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی افزود: وظیفه خبرنگاران دادن قدرت تشخیص و بینایی به مردم است، خبرنگاران می توانند منطق دشمن را جهان معرفی کند و مروج شجاعت و آرامش و امنیت در جامعه باشند امروز خبرنگاران در خط مقدم هستند.

الهی راد گفت: باتوجه به قرار گرفتن در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته دفاع مقدس قرار داریم.

این مسول ادامه داد: چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس را امسال با هدف تبیین و نشر جهاد شهادت در جامعه به ویژه برای نسل جوان با شعار در راه فتح قلعه ایم صورت گرفته است.

وی افزود: طی هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی بیش از ۵ هزار فعالیت فرهنگی برنامه ریزی شده است.

الهی راد در مورد اهداف برنامه‌های هفته دفاع مقدس ادامه داد: تبیین نقش مردم، عقلانیت در دفاع مقدس، نقش مقاومت و ایستادگی مردم، نقش ولایت‌فقیه در هدایت جامعه و تجلیل از پیشکسوتان از برنامه‌های مهم طی هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در مورد برنامه ریزی‌های صورت گرفته در هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری مراسم شعر و خاطره، مسابقات ورزشی، نقاشی، تهیه لوازم تحریر و بسته معیشتی به نیازمندان از برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس است.

وی در مورد برگزاری یادمان شهدای گمنام در استان شرح داد: افتتاح پروژه های عمرانی نیز در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد که یکی از این پروژه ها، افتتاح هشت یادمان شهدای گمنام در استان است که در طی هفته دفاع مقدس به بهره برداری می‌رسد.

الهی راد به مراسم رونمایی از ۳۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ۳۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس طی سال ۱۴۰۳ چاپ شده است که ۲۰ عنوان کتاب چاپی و ۱۰ عنوان کتاب صوتی شنبه هفتم مهرماه افتتاح می‌شود.

انتهای خبر/ هدیه دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات