در حال بارگذاری
فرمانده بسیج شهرستان شیروان خبر داد:

اجرای ۹۱۰ برنامه در شیروان طی هفته دفاع‌مقدس

شماره خبر : 1927 - https://asreatrak.ir/short/e8kLx

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان گفت: در طول هفته دفاع مقدس ۹۱۰ برنامه در قالب ۸۳ عنوان برنامه توسط بسیج شهرستان شیروان اجرا می‌شود که ۲۲ برنامه آن شاخص و محوری هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، علی دارابی روز پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، تلنگری است که بعد از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نسل جدید ما خبری از آن ندارد.

دارابی با بیان فرموده‌ای از رهبر معظم انقلاب که جنگ ما یک گنج بود، گفت: بایستی از ظرفیت ناب هفته دفاع مقدس برای شناساندن آن برای نسل جدید بهره جوییم، متاسفانه صدا و سیما و فضای مجازی به قدری در مسائل حاشیه‌ای وارد شده که کمتر رسانه‌ای به ترویج فرهنگ وسیع جبهه و جنگ بپردازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان با اشاره به این که نه تنها دفاع مقدس در رسانه‌ها جایی ندارد، بلکه برخی آن را زیر سوال می‌برند؛ تاکید کرد: در طول تاریخ تنها جنگی بوده که با دست خالی به استقبال آن رفتیم ولی اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد.

علی دارابی یادآور شد: در کشوری مثل ژاپن هنوز هم صندلی‌هایی برای بازماندگان جنگ در واحدهای خطوط شهری اختصاص داده‌اند ولی ما برای جانبازان، رزمندگان و شهداء خود چه کرده‌ایم؟ 

وی تصریح کرد: در طول هفته دفاع مقدس ۹۱۰ برنامه در قالب ۸۳ عنوان برنامه توسط بسیج شهرستان شیروان اجرا می‌شود که ۲۲ برنامه آن شاخص و محوری هستند.

دارابی ادامه داد: رزمایش بزرگ رهروان شهداء به مدت یک یک ماه با سرکشی از ۳۵۰ خانواده شهید، رزمنده و جانباز در قالب ۳۵ تیم برگزار خواهد شد.

علی دارابی خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی با ۱۷۳ گروه جهادی در طول هفته دفاع مقدس با اجرای حداقل یک کار جهادی، افتتاح خانه محروم، توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر، صبحگاه مشترک، زنگ مقاومت، شب شعر، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و ادارات، عطر افشانی گلزار شهدا، حضور در نمازجمعه و ... از سایر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/حق‌بین

0 نظر

ارسال نظرات