در حال بارگذاری
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی:

بازسازی عملیات کربلا۵ در شهرستان راز برگزار می‌شود

شماره خبر : 1911 - https://asreatrak.ir/short/N2r1g

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از بازسازی عملیات کربلا ۵ و نمایشگاه فرهنگی در شهرستان راز و جرگلان در تاریخ سوم تا پنجم مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، سردار اسماعیل فرجی در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات اقشار بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بنا به فرمایشات رهبری که نزدیک به قله هستیم شعار محوری هفته دفاع مقدس "در راه فتح قله‌ایم" انتخاب شده است.

وی افزود: ۴ هزار و ۲۶ عنوان فعالیت اعم از جهاد تبیین، خدمات‌رسانی، محرومیت‌زدایی و مردم‌داری، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و ائمه جمعه در شهرستان‌ها توسط نیروهای مسلح، رژه نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: یکی از مأموریت‌های فرهنگی سپاه استان برگزاری کنگره ۳هزار شهید استان است که در سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.

سردار فرجی به برگزاری نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس در ۱۰ شهرستان پیاده‌روی خانوادگی و همچنین بازسازی عملیات کربلا ۵ مأموریت رزمی، دفاعی همراه با نمایشگاه فرهنگی در شهرستان راز و جرگلان از سوم تا پنجم مهرماه برگزار می‌شود.

وی به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کم‌برخوردار اشاره کرد و گفت: پروژه‌های در راستای محرومیت زدایی و بهره‌مندی از نعمت آب در ۱۶۴ روستای شهرستان مانه، سملقان و شیروان برگزار می‌شود.

این مسئول به اعزام پزشکان بسیجی در مناطق محروم اشاره کرد و ادامه داد: پزشکان بسیجی در مناطق محروم با همکاری هلال احمر استان به ویزیت و تجویز دارو رایگان می‌پردازند همچنین ویزیت رایگان در مراکز درمانی سپاه مانند درمانگاه شفا و جوادالائمه شهرستان بجنورد و شهرستان‌های شیروان، فاروج، گرمه، اسفراین و سملقان انجام می‌شود.

وی به آماده بودن سپاه استان برای راه‌اندازی درمانگاه در شهرستان راز و جرگلان اشاره کرد و گفت: سپاه استان برای ایجاد و راه‌اندازی درمانگاه در شهرستان راز و جرگلان آمادگی لازم را در ابعاد آماده‌سازی تجهیزات و امکانات دارد اما فقط با مشکل کمبود پزشک مواجه هستیم که اگر این مساله مرتفع شود درمانگاه راز و جرگلان برای رفاه مردم این شهرستان راه اندازی می‌شود.

سردار فرجی با بیان اینکه یادمان شهدا در دهکده مقاومت بجنورد ساخته می‌شود، توضیح داد: یادمان هشت شهید، محلی برای یک هزار و ۵۰۰ نفر تعبیه شده است که برای برگزاری مناسبات مذهبی، فرهنگی در دهکده مقاومت بجنورد در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می‌رسد.

انتهای خبر/هدیه دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات