در حال بارگذاری
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی مطرح کرد:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته وحدت در خراسان‌شمالی

شماره خبر : 1884 - https://asreatrak.ir/short/eGyaz

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از اجرای بیش از ۲۵ برنامه مانند جشن، محفل انس با قرآن، همایش وحدت در چهار شهرستان تلفیقی که برای هفته وحدت برنامه‌ریزی شده است، خبرداد.

حجت‌الاسلام حمید رفیعی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» با بیان اینکه در چند روز آینده سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص)، امام جعفر صادق (ع)  و همچنین هفته وحدت پیش رو است، در مورد برنامه‌های این هفته اظهار کرد: در هفته وحدت ۲۵ برنامه محوری در استان برگزار خواهد شد که در شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان اهل تسنن و شیعه زندگی می‌کنند برنامه‌های دیگری نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در چهار شهرستان بجنورد، مانه، سملقان، رازوجرگلان برنامه‌های همایش وحدت، دیدار با بزرگان اهل سنت، نشست با علما اهل سنت، نشست با نمایندگان ولی‌فقیه کل استان، محافل انس با قرآن، نشست با مسئولین عقدتی سیاسی نهادهای نظامی، اعزام سخنران به نمازهای جمعه اهل‌سنت که در جمعه سی‌ام شهریورماه مستقر می‌شوند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان با بیان برگزاری یادواره شهدا اهل سنت و دیدار با خانواده‌های ایثارگر و جانباز اهل سنت درهفته وحدت، گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی در مساجد، تهیه و تولید برنامه‌های مجازی، حضور علما شیعه و اهل‌تسنن در صدا و سیما استان برای تبیین وحدت اسلامی برنامه‌ریزی صورت گرفته است.  

این مسئول در مورد جشن‌های محلی که در مساجد شهرستان‌ها برگزار می‌شود، ادامه داد: در تمام مساجد استان نیز جشن‌های محلی، توزیع و پخش شیرینی و ایجاد موکب‌های صلواتی برگزار خواهد شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در مورد زمان برگزاری جشن هفته وحدت در چهار شهرستان بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان بیان کرد: روز دوشنبه در روستای امانلی از ساعت ۹ تا ظهر، مسجد حنفیه بجنورد در ساعت ۱۹، روستای تازیاب ۹ صبح روز سه شنبه و روستا ایوب روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات