در حال بارگذاری
امام‌جمعه شهرستان رازوجرگلان:

هرچه داریم به برکت دفاع مقدس است

شماره خبر : 1934 - https://asreatrak.ir/short/NK61p

امام جمعه شهرستان رازوجرگلان گفت: امروز هرچه داریم به برکت دفاع مقدس، ارزش‌های آن و خون شهدا و مجاهدت رزمندگان اسلام و جانبازان است.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک در شهرستان رازوجرگلان، حجت‌الاسلام علی نادعلی زاده در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه گفت: امروز هرچه داریم به برکت دفاع مقدس، ارزش‌های آن و خون شهدا و مجاهدت رزمندگان اسلام و جانبازان است.

 امام‌جمعه شهر راز همچنین با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس از آن به‌عنوان فرصتی مغتنم برای پاسداشت از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های کنونی ذکر کرد و گفت: در هشت سال دفاع مقدس آموختیم روی پای خود بایستیم و اجازه ندهیم به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب خدشه‌ای وارد شود.

 وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها از بدترین جنایت‌کاران هستند، افزود: کسانی که در فروشگاه در حال خریدکردن بودند مورد هدف قرار گرفتند و با مصدومیت‌های شدید روبرو شدند و نکته قابل‌توجه اینجا است که همه این افراد نیروهای نظامی نبودند.

 نادعلی زاده با اشاره به ولادت باسعادت حضرت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام صادق (ع) اظهار کرد: بعد از ۱۴۰۰ سال، امت اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در مقابل نظام سلطه ایستاد، اسلام منادی وحدت و اتحاد بین امت اسلامی است، هرچه این وحدت بیشتر باشد توطئه‌های دشمن خنثی و موجب استیصال دشمنان می‌شود و امت اسلامی مقتدر خواهد بود.

 خطیب جمعه شهر راز در پایان با اشاره به آغاز بازگشایی مدارس لزوم توجه به دانش‌آموزانی که از داشتن امکانات مدرسه بی‌بهره هستند تأکید و مشارکت در این عرصه را جهاد دانست و گفت: تربیت انقلابی در مدرسه انقلابی ضرورت دارد؛ لذا تحقق این مهم نیازمند داشتن معلم انقلابی است.

انتهای خبر/ ادبی

0 نظر

ارسال نظرات