در حال بارگذاری
نماینده پیشین بجنورد در مجلس شورای اسلامی:

وحدت جوامع اسلامی باعث شکست اسرائیل می‌شود

شماره خبر : 1930 - https://asreatrak.ir/short/N30kZ

نماینده پیشین بجنورد در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف جامعه را مهم دانست و افزود: اگر وحدت و اراده مقاومت در جوامع اسلامی در مقابل ظلم باشد، رژیم صهیونیستی قطعا شکست خواهد خورد.

 موسی‌الرضا ثروتی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» با اشاره به اینکه دین مبین اسلام همواره به وحدت تأکید داشته، گفت: تمامی مسلمانان جهان با هر گرایش و سلیقه‌ای باید وحدت خود را حفظ کنند.

 وی در ادامه افزود: هر سال، در هفته وحدت، به‌منظور همبستگی مسلمانان و هم‌فکری میان علمای شیعه و سنی، اجلاس بین‌المللی وحدت اسلامی، در ایران برگزار می‌شود که تأثیر بسیار زیادی در جهان اسلام داشته است.

 نماینده پیشین بجنورد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنا بر اعتقادات مردم ایران حمایت از مظلوم یک وظیفه است و تنها کشوری هستیم دفاع از حقوق همه مسلمانان و مظلومان در قانون اساسی آورده شده است.

 ثروتی تصریح کرد: امروز چشم و امید کشورهای مظلوم و مسلمان جهان به جمهوری اسلامی است.

 وی با اشاره به اینکه در هر دین و آیینی، عدالت و انسانیت خوب و ظلم بد است، عنوان کرد: امروز تمام جوانان و دانشجویان در حمایت از غزه و اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی تجمع می‌کنند.

 وی افزود: بعضی از کشورهای اسلامی مانند ترکیه، اردن و عربستان از اسرائیل حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کنند که نشان‌دهنده حکومت طاغوت در آن کشورها است.

 ثروتی تأکید کرد: کشورهای اسلامی با قطع کمک‌های خود به اسرائیل، کمک به جبهه مقاومت و حمایت از مردم مظلوم غزه می‌توانند وحدت خود برای کمک به فلسطین را حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد: حکومت در کشورهای اروپایی و آمریکا سرمایه‌داری است و سایر مردم در تصمیمات آن سهمی ندارند.

 این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، حضور مردم در صحنه‌های مختلف جامعه را مهم دانست و افزود: اگر وحدت و اراده مقاومت در جوامع اسلامی در مقابل ظلم باشد، رژیم صهیونیستی قطعا شکست خواهد خورد.

 ثروتی پیامبر اکرم (ص) الگوی مسلمانان عنوان کرد و گفت: کشورهای اسلامی با پیروی از اندیشه و راه حضرت محمد (ص) و ائمه معصومین (ص) می‌توانند وحدت و انسجام خود را بیشتر کنند.

 او تصریح کرد: بیشترین جنگ پیامبر اکرم (ص) با یهودیان بود به همین خاطر به‌عنوان اولین دشمن اسلام عنوان می‌شوند.

 وی در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی باید تاوان ظلم و جنایت‌های خود را بدهد و نابودی آن به دست مسلمانان به‌زودی رقم خواهد خورد.

 این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی پس از اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکا، عنوان کرد: در سرتاسر آمریکا نصایح و پندهای آگاهی‌بخش رهبر انقلاب موجبات بلوغ فکری و انسان‌دوستی دانشجویان را در کنار ساحت علم بارزتر و عینی‌تر کرده و این نتیجه تداوم گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های آمریکایی است.

 وی در پایان گفت: امروز در درون کشورهای غربی با تحصن و تظاهرات خواستار آتش‌بس دائمی فوری و قطع روابط مالی دولت با اسرائیل هستند.

 انتهای خبر/ی

0 نظر

ارسال نظرات