در حال بارگذاری
فرمانده ناحیه سپاه اسفراین:

برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس در اسفراین را تشریح کرد

شماره خبر : 1928 - https://asreatrak.ir/short/4ZRgQ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسفراین از اجرای ۲۲۵۰ برنامه در قالب ۴۶ عنوان برنامه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک از شهرستان اسفراین، سعید وطن‌دوست صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار‌شد از اجرای ۲۲۵۰ برنامه در سطح شهرستان در قالب ۴۶ عنوان برنامه که ۲۴ برنامه آن از برنامه های محوری و شاخص شهرستان می‌باشد که با شعار محوری در راه فتح قله‌ایم همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.
وی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته به دیداربا امام جمعه شهرستان، فضا سازی سطح شهر، اجرای گروه‌های سرود پاتوقی، رژه موتوری، صبحگاه مشترک، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، شب‌های فرهنگ و ایثار، اجرای یادوراه‌های شهدا در سطح پایگاه‌ها، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و نمایشگاه دفاع مقدس اشاره کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین افزود: به مناسبت آغازسال تحصیلی جدید نیز بسیج دانش‌آموزی به همراهی خیرین و سازمان بسیج دانش‌آموزی اقدام به تهیه ۱۲۰۰ بسته مهربانی به ارزش ریالی چهار صد و بیست میلیون تومان کرده که بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.
وی در ادامه ضمن تبریک هفته وحدت اضافه کرد: به یمن میلاد با برکت حضرت رسول (ص) در شب میلاد بعد از جشنی که در مهدیه شهرستان برپا می‌شود در ساعت ۲۱:۰۰ نور افشانی آسمان شهر را نیز خواهیم داشت.

انتهای خبر/ رضازاده

0 نظر

ارسال نظرات