در حال بارگذاری
رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد:

مستند ناگفته‌های دفاع مقدس تولید می‌شود

شماره خبر : 1819 - https://asreatrak.ir/short/V9YmR

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد از تولید مستند ناگفته‌های دفاع مقدس با حضور ایثارگران و جانبازان شهرداری خبر داد.

محمدرضا موفق در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: شهرداری بجنورد وظیفه خود می‌داند تا اقدامات فرهنگی، اجتماعی و فضاسازی سطح شهر بجنورد را در هفته دفاع مقدس انجام دهد تا یاد و نام شهدا در این شهر زنده بماند و جبران ذره‌ای از مجاهدت‌های رزمندگان و شهدا اسلام شود.

 وی با بیان اینکه شهرداری بجنورد برای قدرانی از شهدای خود از هیچ کاری فروگذار نمی‌کند، گفت: بزرگداشت یاد شهیدان، سپر محکم فرهنگی در برابر فعالیت‌های دشمن هستند.

وی افزود: فضاسازی شهری برای هفته دفاع مقدس آغاز شده که این فضاسازی‌ها متناسب با مفاهیم مقاومت، بنر، پوستر، ایستگاه‌های صلواتی و نمایشگاه خیابانی در سطح شهر بجنورد اجرا می‌شود.   

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد با بیان اینکه فیلم کوتاهی از ناگفته‌های دفاع مقدس با حضور ایثارگران و جانبازان شهرداری در قالب مستند در حال حاضر در دست اقدام است، افزود: قرار است در هفته دفاع مقدس این مستند پخش و نشر داده شود.

این مسئول در مورد برنامه‌های اصلی هفته دفاع مقدس ادامه داد: برای هفته دفاع مقدس برگزاری برنامه‌های مهمانی لاله‌ها به صورت همزمان در مصلی امام خمینی(ره) و گلزارشهدای بجنورد، پیاده روی عمومی که ۲۳ ام شهریورماه قرار است از مقصد دانشگاه آزاد به سمت بش قارداش انجام گیرد همچنین نمایشگاه عکس نیز تدارک دیده اشت.

موفق در مورد دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس که توسط شهرداری صورت می‌گیرد، گفت: نصب تابلو در سر درب کوچه‌های به نام شهیدان و همچنین المان حجمی قرار است در سطح شهر بجنورد چاپ و نصب شود.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد در مورد برگزاری رژه ۳۱ شهریورماه امسال در بجنورد، توضیح داد: شهرداری بجنورد در رژه ۳۱ شهریورماه فضاسازی محل رژه و جایگاه آن را برعهده دارد.

گفتنی است سال گذشته شهرداری بجنورد موزه خیابانی عکس در فرهنگسرای شهروند همچنین برنامه شب شعر باران نیز برگزار کرد  مورد پسند مردم طی این هفته بود.

انتهای خبر/د

0 نظر

ارسال نظرات