در حال بارگذاری
جانشین انتظامی شهرستان شیروان خبر داد:

دستگیری سارق کابل برق در شیروان

شماره خبر : 1584 - https://asreatrak.ir/short/46Krz

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق روستاهای بخش سرحد با ۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» به نقل از پایگاه خبری پلیس ، جواد زرهرن در تشريح جزئيات اين خبر، بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم و کابل برق در سطح روستاهاي بخش سرحد، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي کوسه اين فرماندهي قرار گرفت. 

وي افزود: مأموران پليس با اشراف اطلاعاتي ،سارق سيم و کابل برق را شناسايي و پس از هماهنگي قضايي در عملياتي غافلگيرانه وي را دستگير کردند. 

 زرهرن با اشاره به اينکه مأموران در بازرسي از مخفيگاه متهم مقاديري سيم و کابل برق و ابزار سرقت کشف و ضبط کردند، تصريح کرد: متهم در تحقيقات و بازجويي‌هاي به عمل آمده تاکنون به ۲  فقره سرقت سيم و کابل برق درسطح روستاها اعتراف کرد. 

جانشين انتظامي شهرستان شيروان در پايان ضمن اشاره به معرفي متهم به مراجع قضايي  با قدرداني از مشارکت هدفمند و موثر شهروندان با پليس در انجام ماموريت‌هاي مختلف، از آنان خواست، تا همواره هشدارهاي راهبردي پليس را در راستاي پيشگيري از وقوع سرقت‌هاي مشابه و محدود شدن دايره فعاليت سارقان مورد توجه و استفاده کاربردي خود قرار داده و هر گونه مورد مشكوكي را در کوتاه ترين زمان ممکن از طريق سامانه تلفني ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند. 

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات