در حال بارگذاری
دبیر ستاد امر به معروف خراسان‌شمالی خبر داد

تشکیل ۱۱۰ گروه امر به معروف در خراسان‌شمالی

شماره خبر : 910 - https://asreatrak.ir/short/Vm80P

دبیر ستاد امر به معروف خراسان شمالی با بیان اینکه ستاد امربه معروف و نهی از منکر مجوز مطالبه‌گری در ۱۸ عرصه را دارد، گفت: ۱۱۰ گروه مختلف مطالبه‌گری تخصصی در این راستا تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، حجت الاسلام هادی رحیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر متولی این ۱۸ عرصه نیست بلکه کار سیاستگذاری و وظیفه پیگیری مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی را بر عهده دارد.

وی افزود: ائمه جمعه شهرستان‌ها روسای شورای امر به معروف و نهی از منکر هستند و دستگاه‌های متولی اعضای این شورا را تشکیل می‌دهند.

رحیمی با تاکید بر اینکه حمایت از آمران معروف وظیفه ستاد است، گفت: ۱۵۰ پرونده در این راستا تشکیل شده که ۱۱ پرونده به نتیجه رسیده است.

دبیر ستاد امر به معروف خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی ۱۸ عرصه مطالبه گری دارد و ۱۱۰ گروه مطالبه‌گری شکل گرفته است که به‌صورت تخصصی اقدامات خود را انجام می‌دهند.

رحیمی عنوان کرد: نگاه ما ایجابی بوده و سلبی نیست؛ دستگاه سلبی نیروی انتظامی است و فعالیت ما در بستر نرم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سامانه سو برای ارسال مطالبات مردم از دستگاه‌های اجرایی و مسئولان راه‌انداری شده است.

دبیر ستاد امر به معروف خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ستاد امر به معروف مصوب کرد که باید کلینیک‌های دامپزشکی به حاشیه شهر منتقل شوند و رئیس کل دادگستری وعده‌ای برای الزام اجرای آن داده است.

رحیمی اظهارداشت: همچنین خرید و فروش حیوانات خانگی تزئینی و تبلیغات آن در فضای مجازی و عمومی ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری نیز موظف است که تمام سگ‌های بلاصاحب را جمع‌آوری و از ورود هرگونه حیوان خانگی به پارک‌ها ممانعت کند.

انتهای خبر/ گ

0 نظر

ارسال نظرات