در حال بارگذاری

برگی از زندگی شهید محمدصادق امیری

شماره خبر : 1598 - https://asreatrak.ir/short/4PbJl

شهید محمدصادق امیری فرزند شعبان در سال ۱۳۴۲ در روستای رضاآباد از توابع شهرستان فاروج به دنیا آمد و سرانجام در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۶ در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، رزمنده دلاور اسلام بسیجی شهید محمدصادق امیری در یک خانواده مستضعف و مذهبی چشم به جهان گشود.

دوران طفولیت را در دامن پر مهر مادرش پرورش یافت پا به سن نوجوانی گذاشت همدوش پدر به کارگری و کشاورزی پرداخت. در کنار کشاورزی کار دامداری را هم انجام می‌داد.

محمدصادق در سن هیجده سالگی به خدمت سربازی اعزام شد و دو سال در ارتش، دوران سربازی را گذراند. بعد از شروع جنگ تحمیلی از آنجایی که شهید مقلد حضرت امام امت بودند دائم در جبهه حضور داشتند.

محمدصادق همیشه مسئله اصلی را جنگ می‌دانست و مردم را تشویق می‌کرد جهت کمک رساندن به رزمندگان اسلام. وی یار و یاور مظلومان روستا بود و فردی متقی، مومن به انقلاب و اسلام بود او عاشق شهادت بود.

بسیجی دلاور اسلام شهید محمدصادق امیری که حسین گونه برای تحقق کلمه الله در کربلای غرب و جنوب ایران در عملیات‌های مختلف شرکت کرد و سرانجام با پیکر آغشته به خون به دیار حق شتافت و براثر ترکش به بدن به درجه عظمی شهادت نائل شد.

انتهای خبر/د

0 نظر

ارسال نظرات