در حال بارگذاری
رئیس اورژانس و حوادث علوم پزشکی خراسان شمالی:

انفجار منزل مسکونی در بجنورد ۶ مصدوم داشت

شماره خبر : 1079 - https://asreatrak.ir/short/NDZma

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: انفجار منزل مسکونی در بجنورد ۶ مصدوم به همراه داشت که یک نفر در محل درمان و پنج مصدوم به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد اعزام شدند.

 تقی دولت‌آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» دررابطه‌با حادثه انفجار در بجنورد گفت: به دنبال اعلام خبر انفجار منزل مسکونی در شهرک شاهد بجنورد، به‌سرعت نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

 وی ادامه داد: این حادثه ۶ مصدوم به همراه داشت که یک نفر به دلیل استرس عصبی که به دلیل بروز حادثه ایجاد شده بود، در محل درمان و پنج مصدوم به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد اعزام شدند.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در این حادثه سه مصدوم از ناحیه سروصورت دچار سوختگی شدند و یک فرد از ضربه به ساق پا و دیگری به دلیل ضربه به کمر مصدوم شده‌اند.

 دولت‌آبادی با اشاره به اینکه سوختگی مصدومان حادثه انفجار منزل مسکونی خیلی شدید نبوده، افزود: براین‌اساس روند درمانی در مرکز سوختگی بجنورد در حال انجام و تاکنون نیاز به اعزام به خارج استان نبوده است.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات