در حال بارگذاری
سرپرست درمانگاه بسجیان آشخانه خبر داد:

ارائه ۳ هزار خدمت رایگان پزشکی در خراسان‌شمالی

شماره خبر : 1171 - https://asreatrak.ir/short/eoPGK

سرپرست درمانگاه بسجیان آشخانه گفت: تیم درمانی این درمانگاه امسال بیش از ۳ هزار خدمت رایگان به هم استانی‌ها ارائه کرده است.

سیاوش جنتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک گفت: درمانگاه بسیجیان آشخانه باتوجه به ظرفیتی که دارد درنظر دارد هرماه یک تیم درمانی به روستاهای این شهرستان اعزام کند. 

 سرپرست درمانگاه بسجیان آشخانه افزود: این درمانگاه با امکانات به روز پزشکی روزانه شاهد پذیرش بسیاری از بیمارانی است که از نقاط مختلف شهری و روستایی به این مرکز مراجعه می‌کنند.

سرپرست درمانگاه جنتی بیان کرد: داشتن کادر پزشکی مجرب اعم از پزشک عمومی و دندانپزشکی و آزمایشگاه و خدمات پرستاری  با پایین‌ترین تعرفه به مردم این شهرستان ارائه خدمات می‌دهد.

وی افزود: به زودی در این مرکز فیزیوتراپی و حضور پزشک‌های متخصص(طب فیزیک،داخلی،زنان و زایمان،قلب وعروق) با تعرفه نیمه دولتی راه اندازی می‌شود.

جنتی تصریح کرد: امسال تیم درمانی رایگان این در مانگاه به روستاهای محروم اعزام شده است.

سرپرست درمانکاه بسیجیان آشخانه گفت: این تیم‌ها به ۳ هزار نفر از اهالی روستاهای محروم استان خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

جنتی افزود: روز جمعه یک تیم درمانی باهمکاری درمانگاه بسیجیان آشخانه و معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی به روستای زرد اعزام شد.

وی ادامه داد: این تیم درمانی بیش از ۹۰۰ خدمت شامل ویزیت متخصص زنان و زایمان، پزشک عمومی، دندانپزشکی، خدمات مامایی و پرستاری همراه دارو رایگان در قالب طرح یاسر ارائه کردند.

وی گفت: همچنین یک تیم تخصصی و دندانپزشکی همراه دارو رایگان جهت ارائه خدمات درمانی به روستای اسپاخو آشخانه اعزام شد که بیش از ۳۰۰ خدمت ارائه شد.

سرپرست درمانگاه بسجیان آشخانه اظهار کرد:  این‌ تیم درمانی باهمکاری موسسه خدمات درمانی بسیجیان، بسیج جامعه پزشکی و ناحیه مقاومت بسیج آشخانه در قالب کلان طرح یاسر اعزام شد.

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات