در حال بارگذاری

آغاز کار جشنواره سراسری هنرهای تجسمی از فردا

شماره خبر : 1778 - https://asreatrak.ir/short/4ZRoa

سی و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به میزبانی خراسان شمالی فردا به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، هم‌زمان با آیین افتتاح این رویداد هنری ملی با حضور مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان شرکت‌کننده و جمعی از مسئولان استانی از فردا به‌صورت رسمی فعالیت خود را در دانشکده هنر بجنورد آغاز می‌کند. 

براین‌اساس، ۱۷۴ هنرمند جوان راه‌یافته به مدت سه روز فرصت خواهند داشت تا با راهبری استادان کارگاه‌ها، پروژه‌های عملی خود را به نتیجه برسانند و در پایان، با برگزاری آیین اختتامیه، برگزیدگان هر بخش معرفی می‌شوند.

این گزارش حاکی است، در این دوره،۱۲۳۳ شرکت‌کننده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که پس از برگزاری جلسات ارزیابی و انتخاب،۱۷۴ هنرمند به مرحله کارگاهی جشنواره سی و یکم راه پیدا کردند. 

گفتنی است، سی و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به دبیری مینا صدری در رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، طراحی، عکاسی، کاریکاتور، گرافیک، مجسمه‌سازی، نقاشی، نگارگری، هنر سرامیک و رسانه‌های هنری جدید به همت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها ۱۹ تا ۲۳ شهریورماه به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات