در حال بارگذاری
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

۵۶۳ واحد مسکن ملی خراسان‌شمالی نیمه‌تمام است

شماره خبر : 2401 - https://asreatrak.ir/short/VMlEY

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: ۵۶۳ واحد مسکن نهضت ملی این استان نیمه تمام و بین ۱۴ تا ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از ایرنا، سیدعلی میرکریمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی اظهارکرد: عملیات ساخت سه هزار و ۲۷۱ واحد مسکن ملی در شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین و گرمه از سال ۸۸ به بعد آغاز شد.


وی افزود: کم کاری بانک‌ها، عدم مشارکت متقاضیان، عدم تخصیص به موقع و کمبود اعتبارات از مهم‌ترین علل نیمه کاره ماندن طرح ها است و انتظار می رود که شرکت های تعاونی همکاری‌های لازم را با این اداره کل داشته باشند.


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی اضافه کرد: عملیات ساخت ۲ هزار و ۷۰۸ واحد مسکونی تاکنون به صورت فروش اقساطی به اتمام رسیده و مبلغ منعقد شده مجموع کل طرح‌ها یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال است.


وی ادامه داد: نبود آسانسور مهم‌ترین مشکل و خواسته ساکنان مسکن ملی است که امسال اقدامات خوبی در این راستا انجام شد و ۶۵۰ میلیارد ریال برای راه اندازی ۱۳۷ فقره آسانسور واحدهای مسکونی اختصاص یافت.


میرکریمی تاکید کرد: سعی بر این است برای خدمات رسانی بهتر به ساکنان واحدهای مسکن ملی هر چه سریعتر برای نصب و راه اندازی آن تا پایان سال اقدام شود.


وی بیان کرد: گلستان شهر بجنورد بزرگترین مجموعه مسکن ملی خراسان شمالی است که تاکنون ۴۲۰ دستگاه آسانسور در آن نصب شده است.

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات