در حال بارگذاری
امام جمعه موقت بجنورد:

پیاده‌روی اربعین، راهپیمایی افکار گوناگون است

شماره خبر : 1549 - https://asreatrak.ir/short/ernJR

امام‌جمعه موقت بجنورد پیاده‌روی اربعین را به راهپیمایی افکار و اندیشه‌ها به‌سوی حجت خدا تشبیه کرد و گفت: تمامی افرادی که از مسیرهای مختلف در این راهپیمایی حضور دارند نهایت در یک مسیر که همان ولایت و امامت هست، حرکت می‌کنند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیم مهدوی‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، گفت: همان‌طور که در کلام اهل‌بیت (ع) بیان شده مهم‌ترین هدف قیام سیدالشهدا (ع)، بازگرداندن مردم از انحرافی است که در مسیر امامت ایجاد شده بود.

 وی در ادامه با اشاره به مقاومت مردم غزه، افزود: اگر آزادی‌خواهان جهان قیام امام حسین (ع) را الگوی خود قرار دهند، باعث پیروزی مظلوم بر ظالمان می‌شود.

 امام‌جمعه موقت بجنورد پیاده‌روی اربعین را به راهپیمایی افکار و اندیشه‌ها به‌سوی حجت خدا تشبیه کرد و گفت: تمامی افرادی که از مسیرهای مختلف در این راهپیمایی بزرگ حضور دارند نهایت در یک مسیر که همان ولایت و امامت هست، حرکت می‌کنند.

 وی با اشاره به اینکه اولین ولی عالم خدا هست، عنوان کرد: ولایت پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) نیز برگرفته از ولایت خداوند است.

 مهدوی‌پور خاطرنشان کرد: اگر ولایت خدا در جهان شکل بگیرد، تمامی انحراف‌ها، فرقه‌ها، مذهب‌ها، افکار و اندیشه‌های غلط از بین می‌روند و تنها تمدن اسلامی پایدار است.

 وی گوهر انسانیت را بسیار مهم دانست و افزود: این گوهر انسانیت می‌تواند در قالب مرد یا زن باشد.

 امام‌جمعه موقت بجنورد حضور بانوان در تمام عرصه‌ها را لازم دانست و گفت: تکمیل ابعاد قیام امام حسین (ع) پس از شهادت ایشان به دست حضرت زینب کبری (س) و سایر زنان شکل گرفت.

 وی بیان داشت: دفاع و مقاومت مردم فلسطین امری مشروع و مطابق با قوانین بین‌المللی و مطابق با هر عقل سلیمی است که مصداقش اعلام انزجار جامعه جهانی از جنایات صهیونیست‌ها است.

 مهدوی‌پور راه‌حل اصلی را محو اسرائیل از صحنه روزگار عنوان کرد و گفت: با برچیده‌شدن رژیم جعلی و غاصب صهیونیسم بشریت دیگر شاهد چنین جنایاتی نخواهد بود.

 انتهای خبر/ی

0 نظر

ارسال نظرات