در حال بارگذاری
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی:

قیام غزه در ادامه قیام اباعبدالله قرار دارد

شماره خبر : 1401 - https://asreatrak.ir/short/NYaP1

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: در زمان حاضر مردم مظلوم و مقاوم غزه با الگوگیری از مسیر اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای دشت کربلا در برابر یزید زمانه ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عظیم آسوده، در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» گفت: بعد از رحلت حضرت محمد (ص) دین اسلام دچار تحریف شد و اثری از واقعیت دین و اسلامی واقعی نبود.

وی ادامه داد: این در حالی است فردی که خودش را به‌عنوان خلیفه مسلمانان معرفی می‌کند، هیچ توجیهی از دین، اسلام و قرآن نداشت و تمام امور حرام را انجام می‌داد.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: براین‌اساس امام حسین (ع) به‌خاطر احیاء دین اسلام قیام کرد تا اسلام ناب محمدی به عصر و دوره ما برسد.

 این مسئول با اشاره به اینکه امام حسین (ع) با قیامش در واقع درس مقاومت در برابر ظلم و آزادگی و زیر بار ظلم نرفتن را به بشریت داد، افزود: براین‌اساس در زمان حاضر مردم مظلوم و مقاوم غزه با الگوگیری از مسیر اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای دشت کربلا در برابر یزید زمانه ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

 آسوده بیان داشت: مقاومت مردم غزه باعث شده که جنایت‌های اسرائیل کودک کش به گوش جهانیان برسد و امروزه حتی جوانان و دانشجویان آمریکا و کشورهایی اروپایی که در رأس حمایتگران صهیونیسم هستند، آگاه و وجدان‌هایشان بیدار شده است و در برابر جنایت‌کاران ایستادگی کنند.

 وی در ادامه با تأکید بر این موضوع که حماسه میلیونی اربعین دارای آثار و برکات زیادی است، افزود: بیان برکات این همایش جهانی بر زبان قادر نیست و تنها آنچه با چشم دیده می‌شود قابل‌درک خواهد بود.

 این مسئول ادامه داد: همایش اربعین در واقع باگذشت بیش از هزار سال از حماسه کربلا، چهره ظالمان را آشکار می‌کند و در حقیقت اربعین رسواکننده ظلم و ظالم است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی یکی دیگر از آثار اربعین را بیان حقیقت و روشنگری عنوان کرد و افزود: در این همایش جهانی چهره خدمت مؤمنانه اسلام اصیل ناب محمدی توسط موکب داران و مردم ایران و عراق به رخ جهانیان کشیده می‌شود.

 آسوده با اشاره به اینکه عده‌ای می‌خواستند در قالب داعش خود را در لباس و چهره اسلام به جهان معرفی کنند، ادامه داد: این در حالی است که همه آنها که شامل داعشی‌ها و شیعه‌های انگلیسی که دست‌پرورده تروریست صهیونیست بودند، رسوا شدند.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات