در حال بارگذاری
رئیس هیأت سوارکاری استان خبر داد:

درخشش اسب‌های خراسان شمالی در آق‌قلا

شماره خبر : 1593 - https://asreatrak.ir/short/ernoR

رئیس هیأت سوارکاری استان خراسان شمالی از درخشش اسب‌های استان در مسابقات کورس آق‌قلا خبر داد.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی ورزش و جوانان خراسان شمالی، محمدتقی ولیان گفت: در روز اول از هفته دوم در کورس ترکمن مبتدی مثبت سه سال مسافت ۱۰۰۰ متر، اسب بالسن انفاس به مالکیت محمود سارلی با مربیگری آتانفس انفاس مقام سوم را کسب کرد .

وی ادامه داد: در کورس ترکمن کلاس پنج، مسافت ۱۰۰۰ متر، اسب تکاور نوری به مالکیت سوگند و سلین بهادری به مربیگری امین بهادری و چابک‌سواری محمدرضا نوری از خراسان شمالی مقام دوم و در همین کورس اسب کیان نوروزی به مالکیت برادران خان‌زاده مقام سوم را کسب کرد. 

رئیس هیأت سوارکاری استان گفت: همچنین در کورس ترکمن کلاس ۶، مسافت یک هزار و ۲۰۰ متر اسب آی پری گز به مالکیت حاج عبدالرحیم حافظ و عدنان یزدانی مقام اول و در همین کورس اسب طوفان سرخ به مالکیت سوگند و سلین بهادری به مربیگری امین بهادری و چابک‌سواری محمدرضا نوری از خراسان شمالی مقام دوم را کسب کرد.

ولیان یادآور شد: در روز دوم از هفته دوم مسابقات آق‌قلا اسب مفخم معظمی به مالکیت زنده‌یاد غیادی با مربیگری و چابک‌سواری یوسف دهش مقام دوم را کسب کرد در کورس ترکمن کلاس سه، ۱۰۰۰ متر، اسب آتای محسن به مالکیت علی انفاس و محمدمرادی به مربیگری آنا نفس انفاس با چابک‌سواری رضا فهیمی از خراسان شمالی مقام دوم را کسب کرد.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات