در حال بارگذاری
فرمانده سپاه ناحیه شیروان:

رسیدگی به محرومان، افتخار بسیج ست

شماره خبر : 1323 - https://asreatrak.ir/short/VdKv6

فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت: افتخار بسیج سازندگی این است که به مناطقی خدمات ارائه می‌دهد که شاید کمتر کسی به آنجا برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، علی دارابی در همایش رزمایش جهادگران فاطمی که در سالن دانشکده پرستاری برگزار شد، گفت: هدف از اجرای رزمایش جهاد گران فاطمی تبدیل رویکرد جهادی به یک گفتمان عمومی است.

دارابی در این همایش گفت: بسیج سازندگی به همت گروه‌های جهادی خدمات متنوعی در عرصه‌های مختلف علمی، عمرانی، فرهنگی ، پزشکی و... را به مردم عزیز ارائه داده است 

فرمانده سپاه شیروان افزود: بسیج سازندگی از سال گذشته تا کنون حدود ۱۵ میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی پرداخت کرده است که به موجب آن  برای ۳۵۰ نفر به صورت مسقیم و ۶۵۲ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

 دارابی اظهار کرد: ۹۹ صندوق قرض‌الحسنه و اشتغال‌زا به همت گروه‌های جهادی و پایگاه‌های بسیج  شیروان در سطح شهرو روستاهای تابعه ایجاد شده است که ارائه خدمات می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت: ۱۷۴ گروه جهادی با همکاری بسیج سازندگی در قالب رزمایش مواسات و همدلی ۱۰۵۰ بسته معیشتی، ۹سری جهیزیه و ۱۸۵۰ بسته لوازم‌التحریر در مناطق کم برخوردار شهرستان توزیع کرده‌اند.

 دارابی ادامه داد: در بحث عمرانی و سازندگی به همت گروه‌های جهادی ۵ منزل محرومین احداث، ۱۵ باب منزل باهمکاری نهادهای حمایتی تعمیر و تکمیل و ۳ باب کارگاه اشتغال‌زایی برای مناطق کرامت راه‌اندازی شده است.

در پایان این همایش از جهادگران و گروه‌های جهادی برتر شهرستان شیروان با حضور مهدوی معاون اجرایی سپاه جوادالائمه (ع) و  مداحی مسئول بسیج سازندگی سپاه استان تجلیل شد.

 

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات