در حال بارگذاری
امام‌جمعه رازوجرگلان:

اربعین اسم رمز برای دوام حماسه است

شماره خبر : 1574 - https://asreatrak.ir/short/eqrvn

امام جمعه شهر راز گفت: اربعین اسم رمز است برای دوام حماسه حسینی تا ظهور اتفاق افتد ، حرکت خودجوش بر خواسته از عمق باور و ایمان با همه تفاوت برای یکی شدن در مسیر ظهور برای رسیدن به خداست.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک در رازوجرگلان، حجت‌الاسلام رضا نادعلی زاده در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه گفت: اربعین اسم رمز است برای دوام حماسه حسینی تا ظهور اتفاق افتد، حرکت خودجوش بر خواسته از عمق باور و ایمان با همه تفاوت برای یکی‌شدن در مسیر ظهور برای رسیدن به خداست.

 نادعلی زاده با بیان اینکه شهیدان رجایی و رئیسی رهبری را هزینه دولتشان نکرده‌اند؛ بلکه خود و دولتشان را برای نظام، ملت و رهبری فدا کردند، گفت: شهید رجایی و شهید رئیسی ازاین‌حیث برای دولتمردان و خدمتگزاران الگو هستند.

 وی با اشاره به دولت جدید، اظهار کرد: امیدواریم این دولت جدید که با همراهی کامل مجلس شورای اسلامی کابینه‌اش در حد کمال در اختیارش است، در تراز شهید رئیسی عمل کند. بزرگ‌ترین ارزش هماهنگی با محوریت و مرکز ثقل معنویت کشور یعنی ولایت‌فقیه است، لذا هر رئیس‌جمهوری که بر مبنای ولایت امام‌زمان که امروز در رهبری تجلی دارد، خدمت کند؛ او سرافراز در میان شهدا و سربلند در نزد خدا، اولیا و شهدا خواهد بود، اگر خدای‌نخواسته زاویه‌ای باشد، ضرر فقط ضرر شخص رئیس‌جمهور نیست.

 
 خطیب جمعه شهر راز در پایان گفت: رأی اعتماد مجلس به کابینه دولت جدید فرصت را برای جهاد و تلاش دولت در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات کشور مهیا کرده است.

 

 

انتهای خبر/ ادبی

0 نظر

ارسال نظرات