در حال بارگذاری
رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان:

2 موکب خراسان‌شمالی برای اربعین اعزام شدند

شماره خبر : 1300 - https://asreatrak.ir/short/eGkDv

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات خراسان‌شمالی گفت: صبح امروز دو موکب از خراسان‌شمالی با 125 خادم برای ارائه خدمات به زائران در پیاده‌روی اربعین امسال اعزام شدند.

رمضانعلی ایزانلو در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: موکب‌های اعزام شده از خراسان شمالی برای ایام اربعین در مرز ایران و داخل کشور عراق در شهرهای نجف و کربلا طی مدت تعیین شده ارائه خدمات را به زائران پیاده حسینی دارند.

وی ادامه داد: دو موکب در مرز مهران مستقر هستند و خدمات اسکان و تغذیه زائران را برعهده دارند و ۹ موکب دیگر در داخل کشور عراق برپا می‌شوند.

ایزانلو یادآور شد: ارائه خدمات توسط موکب‌ها از ۱۰ روز قبل از اربعین آغاز و تا دو روز بعد از اربعین نیز خدمت‌رسانی به زائران ادامه دارد.

این مسئول گفت: طی سال گذشته ۱۴ موکب از خراسان شمالی برای پیاده‌روی اربعین اعزام شدند که بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و تجمیع چندین موکب با یکدیگر طی امسال در قالب ۱۱ موکب انجام شد؛ اما نکته قابل‌توجه این است که با همان ظرفیت و بیشتر از آن ظرفیت پذیرای زائران هستند.

ایزانلو خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی براین‌اساس است که موکب‌های مستقر در کشور عراق نهایتاً تا روز ۱۹ مرداد از مرز خارج خواهند شد که بتوانند در مسیر تعیین شده مستقر و خدمات‌رسانی را داشته باشند.

انتهای خبر/دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات