در حال بارگذاری
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان شمالی:

گاز گرمه و جاجرم فردا قطع می‌شود

شماره خبر : 1277 - https://asreatrak.ir/short/V9k5j

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان شمالی گفت: گاز گرمه، جاجرم، درق، ایور و روستاهای این محدوده فردا یکشنبه باهدف ارتقای خط انتقال گاز به مدت محدودی قطع خواهد شد.

 احسان ابهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» دررابطه‌با قطعی گاز در شهرستان‌های گرمه و جاجرم گفت: باتوجه‌به انجام عملیات اتصال و تقویت خط انتقال گاز شهرستان‌های گرمه، جاجرم و کارخانه آلومینا روز یکشنبه گاز قطع خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه قطعی گاز از بامداد یکشنبه ۱۴ مردادماه تا ساعت ۱۶ همان روز ادامه دارد، گفت: شهرستان‌های گرمه و جاجرم و شهرهای ایور، درق و روستاهای محدوده تحت‌تأثیر این قطعی قرار می‌گیرند.

 مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی‌ها از طریق فرمانداری شهرستان‌ها طی روز انجام شده و به تمام هم استانی‌های ساکن در این مناطق خبر قطعی گاز اعلام شده است.

 وی همچنین بیان داشت: علاوه بر این اطلاع‌رسانی به تمام صنایع نیز انجام شده که برای جلوگیری از تعطیلی تولید از سوخت جایگزین استفاده کنند.

 ابهری با اشاره به اینکه به‌موجب این عملیات خط انتقال گاز در محدوده گرمه، جاجرم و کارخانه آلومینا باهدف تقویت و پایداری گاز اجرایی خواهد شد.

 این مسئول گفت: زمانی که وصلی گاز انجام می‌شود مردم در منزل حضور داشته باشند، زیرا وصلی گاز به‌صورت منزل‌به‌منزل صورت می‌گیرد و منازلی که دارای علمک گاز مشترک هستند، اگر یکی از ساکنان نباشند، امکان وصلی برای دیگر ساکنان نیز وجود نخواهد داشت.

 ابهری بیان داشت: نکته قابل‌توجه بعدی این است که وصلی گاز توسط نیروهای شرکت گاز به‌صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود و درصورتی‌که فردی مراجعه کرد و تقاضای مبلغ داشت، با ۱۹۴ تماس بگیرند و اطلاع دهند.

 وی یادآور شد: ساکنان مناطقی که قطعی گاز خواهند داشت، حتماً تمام شیرهای گاز را در داخل منزل به‌خصوص سماور و وسایلی که ترموکوبل نداشته باشند را ببندند و به‌هیچ‌عنوان دست به علمک گاز جلوی درب منزل نزنند؛ زیرا این قطعی گاز به‌صورت از پیش تعیین شده است.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات