در حال بارگذاری
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان:

میزبانی از زائرین امام رضا(ع) در شیروان

شماره خبر : 1630 - https://asreatrak.ir/short/eqraj

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان از برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های بزرگ و محوری عزاداری دهه آخر صفر که شهادت رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) را در بردارد، خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان، حجت الاسلام و المسلمین محمد معلم اظهار کرد: در ایام دهه آخر صفر، ۱۷ کاروان پیاده و ۲ کاروان سواره از شهرستان شیروان به طرف مشهد مقدس برای زیارت حرم حضرت رضا (ع) با پای پیاده حرکت خواهند کرد.

 معلم گفت: به منظور استقبال از زائرین بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع)، شهرستان شیروان با برپایی چندین موکب در مسیر پیاده‌روی، میزبانی خواهد کرد و اسکان داده خواهند شد.

وی ادامه داد: در میزبانی از زائرین پیاده حضرت رضا (ع) نیز اقدامات انجام شده‌ای اعم از برنامه های فرهنگی، نصب بنر خوش آمدگویی به زائرین و نصب بنر محل اسکان‌ها، نکات بهداشتی، محل های اسکان جهت انجام فرایندهای بهداشتی برای زائران امام رضایی، استقرار یافتن روحانی و بیان نکات شرعی و پذیرایی از آن‌ها صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان در خصوص برنامه‌های عزاداری در شیروان نیز تصریح کرد: در ایام دهه آخر صفر که رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) وجود دارد، مراسمات عزاداری نیز در شهرستان شیروان در تمامی مساجد و هیأت‌های مذهبی برپا خواهد شد.

 معلم در پایان خاطر نشان کرد: مراسم دسته‌روی و عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) نیز در شهرستان شیروان از ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات