در حال بارگذاری
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان:

مسیر زائران پیاده رضوی در خراسان‌شمالی ایمن‌سازی می‌شود

شماره خبر : 1355 - https://asreatrak.ir/short/NDZd3

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: مسیر زائران پیاده رضوی در محورهای خراسان شمالی برای شرکت در مراسم عزاداری ایام پایانی ماه صفر ایمن‌سازی می‌شود.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، محمد مشتری در جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک استان (همتا) و کمیسیون ایمنی راه‌ها گفت: ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان به‌منظور سفر ایمن زائران پیاده رضوی در دستور کار قرار دارد تا از حوادث جاده‌ای جلوگیری شود.

وی افزود: در این راستا مجتمع‌های خدماتی رفاهی برای ارائه خدمات به زائران پیاده آمادگی لازم را دارند و وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی بازدید می‌شوند.

این مسئول اظهار کرد: جانمایی محل استقرار موکب‌ها، نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی برای مشخص‌کردن فاصله مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نظافت این اماکن همچنین آشکارسازی مسیر حرکت از اقدامات دیگر برای ارائه خدمات بهتر به زائران پیاده رضوی است. 

مهدی رشیدی نیز در این جلسه تصریح کرد: راکبان موتورسیکلت بیشترین درصد متوفیان را شامل می‌شوند و برای بازدارندگی تخلفات رانندگی علاوه بر برخورد قهری پلیس، فرهنگ‌سازی از طریق رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراهای روستاها و توزیع کلاه ایمنی ضروری است.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات