در حال بارگذاری
امام جمعه اسفراین:

لبنان به زودی اسرائیل را شکست خواهد‌ داد

شماره خبر : 2334 - https://asreatrak.ir/short/V7Bmx

امام جمعه شهرستان اسفراین گفت: ملت مظلوم لبنان و غزه به زودی مظلومان جهان را از دست این جنایتکاران و خونخواران نجات خواهد داد و اسرائیل شکست خواهد خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک از اسفراین، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی جاجرمی، در خطبه امروز، بین نمازگزاران بعد از دعوت به تقوای الهی گفت: دوری از خود برتربینی و تکبر از عوامل تقوای الهی می‌باشد.

موسوی افزود: سپاه اسلام همچنان که در جنگ با ظلم و پلیدی در جنگ احزاب دوران دفاع مقدس و جنگ احزاب دوران داعش افسارگسیخته علیه اسلام،سپاه استکبار را در هم شکست و مایه سربلندی شد. 

وی افزود: این بار هم در جنگ احزاب علیه ملت مظلوم لبنان و غزه، جهان استکبار را به فرماندهی آمریکا و اسرائیل را به حول قوه الهی شکست خواهد داد و ملت مظلوم جهان را از دست این جنایتکاران و خونخواران نجات خواهد داد.

امام جمعه اسفراین ادامه داد: در مقابل محور مقاومت صحنه‌های بسیار لخراش و جنایت‌های بسیار بزرگ را می‌بینیم اما لازم است در بین همه این حماسه‌ها همچنان به حماسه بزرگی اشاره کنیم، این حماسه همان حماسه‌ای است که دو هفته قبل تحت عنوان حماسه نصر رخ داد.

خطیب جمعه اسفراین اشاره کرد: یکی از درس‌های عاشورا و حماسه امام حسین علیه‌السلام درس شهادت و مقاومت بود.

وی تاکید کرد: این روزها سالگرد جنایت اسرائیل به بیمارستان فلسطین است در یک لحظه بیش از ۵۰۰ نفر از زنان و کودکان به خاک و خون کشیده شدند شرم‌آور است برای جامعه جهانی، در همه جای عالم بیمارستان‌ها در اوج جنگ این در امان هستند اما این رژیم بدون رعایت هیچ ضابطه‌ای جنایت را انجام داد و جامعه جهانی، سازمان ملل، صلیب سرخ جهان، بهداشت جهانی، کاری انجام ندادند و جلوی این سگ هار را نگرفت و بر روی جنایت‌های او چشم بسته‌است.

موسوی گفت: مردم غزه و لبنان که در جنگ هستند که هستی‌شان را به میدان آوردند آنها جان و همه زندگی را در مقابل این ژریم آوردند ما وظیفه خود می‌دانیم به عنوان یک مسلمان یکی از توصیه‌های دینی هوای یکدیگر را داشته باشیم و به مردم غزه کمک کنیم.

 

انتهای پیام /ر

0 نظر

ارسال نظرات