در حال بارگذاری

امروز جنگ اراده‌هاست

شماره خبر : 2333 - https://asreatrak.ir/short/4z31B

امام جمعه گرمه با اشاره به اینکه امروز جنگ اراده هاست، گفت: بر این اساس در زمان اجرایی کردن عملیات وعده صادق مورد تأیید رهبری واقع شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، حجت‌الاسلام حسن رحمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: یکی از آموزه‌های جهادی که امام علی (ع) آن را در قالب ابیاتی بیان می‌فرماید: آن زمانی که می‌خواهد روانه میدان جنگ شود، بعضی از این اطرافیان می‌آمدند و مانع می‌شدند برای اینکه وارد میدان جنگ شودجلویش را می‌گرفتند و می‌گفتند وضعیت، وضعیت خوبی نیست صلاح نیست شما وارد میدان جنگ شوید. 

وی ادامه داد: امیر‌المومنین در پاسخ این‌ها بیان می‌کردند: این یوم من الموت اثر یوم لا یقدر او یوم قدر یوم ما قدر لا ارحق و اذا قدر لا ینج الحذر، من را از چه چیزی وا می‌دارید مانع من می‌شوید، از روزی که مرگ به سراغم بیاید، می‌خواهید از مرگ خودتان که در تقدیر شده فرار می‌کنید.

امام جمعه گرمه گفت: ۶۳ سالگی عهدی نانوشته بین رسول خدا و امیرالمومنین است که فرجام‌نیک را اینگونه برای عده‌ای در سن ۶۳ سالگی رقم می‌زند.

 

وی ابراز داشت: نکته قابل توجه این است که شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سید حسن نصرالله، شهید سید ابراهیم رئیسی، شهید محسن فخری زاده و سردار زاهدی تمام کسانی هستند که در همین سن به شهادت رسیده‌اند. 

امام جمعه گرمه افزود: امروز جنگ، جنگ اراده‌هاست، همانگونه که لانه جاسوسی را گرفتند، همچنین در زمان وعده صادق یک و دو را که زدند مقام معظم رهبری گفتند خوب جایی را زدید.

انتهای خبر/فیروزه

0 نظر

ارسال نظرات