در حال بارگذاری
در دوره تربیت مربیان چهره به چهره؛

بچه مسجدی‌های خراسان‌شمالی میزبان ۴ استان هستند

شماره خبر : 2320 - https://asreatrak.ir/short/V1oaG

دو کانون فرهنگی هنری علامه امینی(ره) بجنورد و محبان الزهرا(س) در همیاری اهالی مسجد مهیای میزبانی از مربیان طرح تربیتی چهره‌به‌چهره و چکامه از چهار استان کشور شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، روستای گردشگری روئین اسفراین تا ساعاتی دیگر و در غروبی دل‌انگیز و پر پیچ‌وخم شاهد حضور مهمانانی فرهنگی و تربیتی از استان‌های گلستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی با همراهی علاقمندانی از شهرستان‌های مختلف استان خراسان شمالی خواهد بود.

این مربیان در قالب سیزدهمین گردهمایی منطقه‌ای طرح تربیتی و فرهنگی چهره‌به‌چهره و چکامه برای گذراندن یک دوره دوروزه آموزشی در مجتمع اقامتی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گرد هم می‌آیند و طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ مهرماه جاری از مطالب اساتید حاضر و برنامه‌های این دوره بهره‌مند خواهند شد.

۱۰ کارگاه آموزشی با پنج عنوان موضوع فرهنگی در این گردهمایی مدنظر قرار دارد و به طور مجزا برای ۱۶۰ مربی خواهر و برادر شرکت‌کننده، ارائه خواهد شد.

دو کانون فرهنگی هنری علامه امینی(ره) مسجد قدس بجنورد و کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا(س) اسفراین با همیاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی میزبان این همایش منطقه‌ای خواهد بود.

انتهای خبر/گ

0 نظر

ارسال نظرات