در حال بارگذاری
امام جمعه بجنورد:

فرهنگ مقاومت کل منطقه را فراگرفته است

شماره خبر : 2331 - https://asreatrak.ir/short/NK67J

امام جمعه بجنورد گفت: فرهنگ مقاومت برابر زیاده‌خواهی گسترش پیدا کرده و کل منطقه را فرا گرفته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز شهرستان بجنورد گفت: در شرایط فعلی مسئله جنگ اسرائیل و غزه نیست، بلکه جنگ بین حق و باطل است.

وی با اشاره به اینکه برخی از دست نشانده‌های نظام استکباری در منطقه نیز به کمک اسرائیل آمده‌اند، افزود: این در حالی است که جبهه حق با محوریت نظام جمهوری اسلامی ایران به میدان آمده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: امروز تمام کشورهایی که در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند دلشان به مدیریت محور انقلاب اسلامی ایران گرم است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: فرهنگ مقاومت برابر زیاده‌خواهی گسترش پیدا کرده و کل منطقه را فرا گرفته است.

نوری ادامه داد: سفر وزیر امور خارجه به لبنان و سفر رئیس مجلس در میانه جنگ به این کشور در حال بمباران بود به این کشور نشان از اقتدار ایرانیان داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: همچنین اوج این اقدام مقتدرانه در نماز جمعه نصر به امامت رهبر انقلاب صورت گرفت. 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه رهبر انقلاب در اوج تهدیدها به این نماز جمعه آمد، گفت: امام خامنه‌ای در این نماز جمعه به جبهه مقاومت اعتماد به نفس داد و شبهات را نیز برای بسیاری رفع کرد و به زبان عربی با کشورهای اسلامی نیز سخن گفت.

 وی به آغاز هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: باید تلاش شود تا ورزش‌های همگانی بیشتر شود و هر شخص نیز باید خود به دنبال ورزش‌های انفرادی باشد.

امام جمعه بجنورد گفت: ورزش به جوانان نیز باید تلاش کند با هزینه‌های پایین زمینه‌های ورزش را در اطراف شهر و روستاها ایجاد کند.

 

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات