در حال بارگذاری
امام‌جمعه رازوجرگلان :

نماز جمعه نصر اقتدار ایران را نمایان کرد

شماره خبر : 2327 - https://asreatrak.ir/short/N309Y

امام جمعه شهرستان رازوجرگلان گفت:شرکت باشکوه اقشار مختلف در نمازجمعه نصر که در اوج تهدیدات پوچ اسرائیل توسط مقام معظم رهبری اقامه شد، یک‌بار دیگر اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک در شهرستان رازوجرگلان، حجت‌الاسلام حسین نادعلی زاده در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه گفت: شرکت باشکوه اقشار مختلف در نماز جمعه نصر که در اوج تهدیدات پوچ اسرائیل توسط مقام معظم رهبری اقامه شد، یک‌بار دیگر اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

 وی افزود: مقام معظم رهبری با حضور مقتدرانه و با‌ صلابت خود در نماز جمعه نصر که با استقبال میلیونی مردم همراه بود، راه استقامت، انسجام برادری و ایستادگی را به جهانیان نشان دادند.

 نادعلی زاده عنوان کرد: حضور رهبر معظم انقلاب در روز جمعه شکل‌گرفتن یک حماسه بی‌نظیر و باشکوه در تاریخ انقلاب بود و دنیا دید که رهبر معظم و شجاع انقلاب، علاوه بر حضور در مراسم گرامیداشت رهبر حزب‌الله با تمام اقتدار و آرامش در نمازجمعه نصر حاضر شد و با شجاعت و اقتدار به اقامه نمازجمعه پرداخت.

 وی ابراز کرد: بعد از شهادت سید حسن نصرالله و پس از خطبه عربی رهبر معظم انقلاب که خطاب به دنیا و مردم لبنان بوده، اعلام شد که ملت ایران همچنان حامی مقاومت هستند و این امر موجب دلگرمی حزب‌الله شد.

 خطیب جمعه شهر راز در رابطه‌ با کمک به مردم لبنان گفت: اگر نمی‌توان در عرصه میدان جنگ با اسرائیل ورود کرد، اما باید به مردم لبنان کمک کرد و آنان را پناه داد و کمک‌های مالی خود را به مردم قهرمان لبنان برسانیم که در این زمینه دفتر مقام معظم رهبری پویشی به راه انداخته است.

 نادعلی زاده در پایان با تقدیر از مردم لبنان گفت: اقوام مختلف لبنانی با آغوش باز از آوارگان شیعی حمایت کردند و اینکه گفته شود حزب‌الله باید خلع سلاح شود تا آرامش به لبنان برگردد یک توطئه است و نباید اجازه داد افرادی که وابسته به کشورهای عربی هستند از پشت به حزب‌الله ضربه بزنند و حزب‌الله امروز در برابر تجاوزهای اسرائیل ایستاده است.

 

 

انتهای خبر/ ادبی

0 نظر

ارسال نظرات