در حال بارگذاری
امام جمعه آشخانه:

انقلاب ایران معادلات مستکبران را برهم‌ریخت

شماره خبر : 2328 - https://asreatrak.ir/short/V5gn6

امام‌جمعه آشخانه گفت: انقلاب ایران تمام معادلات جهان خواران ظالمان جهان را برهم ریخت و آغازی برای نابودی دشمن شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک؛ امام جمعه آشخانه حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی‌نژاد در خطبه نمازجمعه امروز در مسجدجامع گفت: آرزوی مردم جهان این است که زندگی بدون جنگ داشته باشند و زندگی توأم با آرامش و صلح را تجربه کنند. 

وی افزود: برای رسیدن به این هدف بزرگ همه معلمان، اساتید دانشگاه و حوزه‌های علمیه باید به مردم آگاهی و فهم بالای تبعیت از ولایت را تعلیم دهند و تبیین کنند. 

شریعتی‌نژاد گفت: انقلاب ایران انقلابی است که تمام معادلات جهان‌خواران ظالم را به هم ریخت و سرآغاز نابودی اسرائیل، آمریکا و مستکبران عالم شد. 

وی گفت: همه مدیران و مسئولان باید در زمینه صادرات کالاهای تولید داخل به کشورهای همسایه تلاش کنند تا کار و فعالیت اقتصادی رونق بگیرد. 

خطیب جمعه آشخانه صادرات انقلاب و مفاهیم اسلام ناب محمدی در سراسر جهان را صادرات معنوی خواند. 

وی افزود: باید مفاهیمی مانند ایثار، ایمان، عزت و شجاعت را در مردم جهان زنده کنیم و امید به حکومت جهانی صالحان را ترویج دهیم. 

امام جمعه آشخانه بیان کرد: سازمان ملل در سال ۱۳۲۴ تاسیس شد تا حامی کشورهای کوچک و مظلوم باشد نمونه واضح و آشکار ناکارآمدی سازمان ملل جنایت اسرائیل در غزه و لبنان است.د

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان ملل و حقوق بشر و شورای امنیت همه ناکارآمد هستند زیرا همه اسیر حق وتو آمریکای متوحش می‌باشند بنابراین سران کشورهای مستقل به ویژه اسلامی به فکر یک سازمان قوی اسلامی به رهبری ایران باشند تا ظالمان عالم را به جایشان بنشانند.

انتهای خبر/ق

0 نظر

ارسال نظرات