در حال بارگذاری
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی:

فرمانداران بر قیمت‌های مجتمع‌های بین‌راهی نظارت داشته باشند

شماره خبر : 1398 - https://asreatrak.ir/short/NDxr3

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: فرمانداران به‌عنوان نوک پیکان و سایر دستگاه‌های مرتبط بر قیمت‌های مجتمع‌های خدمات رفاهی و محل اسکان بین‌راهی نظارت مستمر و دقیق داشته باشند.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان شمالی، مهدی رشیدی در جلسه ستاد خدمات سفرهای تابستانی ویژه اربعین گفت: با اتخاذ تدابیر لازم و تأمین زیرساخت‌ها، سفر خوشی برای مسافران این استان رقم زده شود.


 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی افزود: همچنین باید با گشت مشترک بر رعایت مسائل و استانداردهای بهداشتی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، تفرجگاه‌ها نظارت مستمر و جدی وجود داشته باشد.


 وی گفت: استان با داشتن گنجینه‌های ارزشمند با اطلاع‌رسانی درست و نصب بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی، داشته‌های فاخر این استان را به مسافران معرفی و گردشگران را به‌سوی خود جلب می‌کند.


 رشیدی هم‌زمانی سفرهای تابستانی و ایام اربعین حسینی و صفر را موردتوجه قرار داد و گفت: در این ایام باتوجه‌به افزایش پیک سفرها، اقدامات مضاعفی برای خدمات‌رسانی شایسته برای زائران اربعین و نیز مسافرانی که قصد سفر به مشهد مقدس را دارند، موردنظر باشد.


 این مسئول بر ساماندهی ترافیک درون‌شهری تأکید کرد و گفت: همه شهرداری‌ها در کنار سایر دستگاه‌ها تدابیری برای کاهش ترافیک، تأمین روشنایی، ساماندهی ورودی و خروجی شهرها و... پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات