در حال بارگذاری
معاون هنری فرهنگ و ارشاد استان خبر داد:

شرکت ۲۲ تولیدکننده در نمایشگاه لباس خراسان شمالی

شماره خبر : 1221 - https://asreatrak.ir/short/Ng5Dz

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی گفت: هشتمین رویداد ملی مد و لباس در استان خراسان شمالی با حضور ۲۲ تولیدکننده مد و لباس از روز سه‌شنبه ۹ مردادماه به مدت چهار روز در حال برگزاری است.

به گزارش «عصر اترک»  به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، مسعود مرواری با اشاره به اینکه مد و لباس را نماد هویتی جامعه دانست و گفت: باتوجه‌به این که جریان‌سازی این امر در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است، تلاش داریم با برپایی نمایشگاه در راستای نهادینه‌کردن پوشش اسلامی ایرانی و اسلامی گام برداریم.

وی ادامه داد: رویداد مد و لباس از مجموعه طرح‌های قرارگاه شهید آوینی و در راستای ایجاد فضای رقابتی سالم بین طراحان عرصه مد و لباس، تشویق طراحان به ارائه طرح و الگوهای به‌روز و نوآورانه، کمک به ارتقای سطح کیفی حوزه طراحی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از امروز، فعالیت خود را آغاز کرده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در سال‌های اخیر باتوجه‌به اقدامات و هماهنگی‌های صورت‌گرفته توانستیم تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان در حوزه پوشاک اجتماعی را شناسایی و رویدادهای مختلفی برگزار کنیم. 

وی افزود: در این رویداد ۲۲ تولیدکننده و عرضه‌کننده محصولات عفاف و حجاب به مدت چهار روز، از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ تولیدات خود را در محل خیابان امام خمینی شرقی، روبروی کوچه بهار عرضه می‌کنند. 

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات