در حال بارگذاری
فرمانده سپاه بجنورد:

سپاه بجنورد ۳۷۰ میلیارد تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرد

شماره خبر : 1388 - https://asreatrak.ir/short/Nj5v5

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد گفت: سپاه شهرستان بجنورد در قالب قرارگاه اقتصاد مقاومتی۳۷۰میلیارد ریال برای اشتغالزایی پرداخت کرده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، عباسعلی ریحانی در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان‌شمالی، اظهارکرد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی از جمله قرارگاه‌های مهم بسیج است که در بحث اشتغال آفرینی شکل‌گرفته و طی سال گذشته ۸۰۰ میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی کرد که ۳۷۰ میلیارد ریال جذب شده است.

ریحانی افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات اشتغالزایی ۲۷۰ کارگاه در مرکز استان فعال شد و ۴۶۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

وی با بیان اینکه سپاه در ۱۱ قرارگاه اقدام به انجام اقدامات جهادی، محرومیت‌زدایی و فرهنگ‌سازی میکند، گفت: ۱۱۸ هزار و ۸۴۴ نفر در بجنورد عضو بسیج هستند و در قرارگاه‌های ۱۱ گانه فعالیت می‌کنند.


وی گفت: امروز دشمن تحلیل‌های مغرضانه و خبرهای دروغ از کشور بیان می‌کند و جلوه‌های امیدبخش را مخفی می‌کند و اتفاقات و مشکلات کوچک را بزرگ می‌کند.


وی با تصریح بر اینکه ما به قله نزدیکیم و امید آفرینی وظیفه اصلی همه است، تاکید کرد: با تفکر و گفتمان بسیجی از تمامی مسائل عبور می‌کنیم و انعکاس فعالیت‌های بسیج خود یک جهاد است.  


وی تصریح کرد: قرارگاه تذکیه دینی با نگاه مسجد محوری برای تربیت فرزندان این کشور شکل‌گرفته است.


ریحانی بیان داشت: قرارگاه فرهنگی و اجتماعی دیگر قرارگاه مهم بسیج است که بحث سبک زندگی و موضوعات فرهنگی اجتماعی را با شناسایی آسیب‌ها و رفع آن شکل داده است.


وی گفت: قرارگاه زن و تعالی خانواده، قرارگاه جهاد علمی، قرارگاه فضای مجازی، قرارگاه سازندگی، قرارگاه دفاعی امنیتی، قرارگاه اردویی را از دیگر قرارگاه‌های بسیج برشمرد.

ریحانی افزود: اردوهای راهیان پیشرفت از جمله اردوهایی است که به‌تازگی ایجاد شده تا تمام دانشجویان و دانش‌آموزان با صنعت و پیشرفت‌های کشور آشنا شوند.

وی گفت: از خراسان شمالی سال گذشته ۷ هزار نفر در اردوهای راهیان نور و بیش از ۲ هزار نفر به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام شدند.

فرمانده سپاه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: سال جاری به صورت ابتکاری طرحی را برای معرفی الگوهای برتر بسیج به سپاه حضرت جوادالائمه ارائه کردیم و در آن ۱۸ پایگاه که به مرحله شهرستانی رسیده بودند به ارائه گزارش فعالیت‌های خود به صورت رسانه‌ای پرداختند و از بین اینها الگوهای برتر معرفی خواهند شد.  

وی خاطرنشان کرد: هشتمین جشنواره مالک‌اشتر بجنورد نیز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد برگزار می‌شود و رده‌های برتر بخش‌های مختلف ناحیه بجنورد و الگوهای برتر معرفی و تقدیر می‌شوند.

انتهای خبر/گ

0 نظر

ارسال نظرات