در حال بارگذاری
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

خبرنگاران باید مطالبات مردم را به مسئولان برسانند

شماره خبر : 1445 - https://asreatrak.ir/short/4z3j8

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: خبرنگار می‌تواند به‌عنوان زبان گویای مردم، مطالبات آنها را به حاکمیت برساند و حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان باشد.

به گزارش عصراترک، سردار اسماعیل فرجی عصر امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران خراسان شمالی در محل سپاه حضرت جوادلائمه (ع) استان گفت: امروزه‌ نقش خبرنگاران در جامعه به مراتب در مقایسه با گذشته خیلی شفاف، صریح و مهم است و همه به این ارزش پی برده‌اند که این قشر می‌توانند در بخش‌های مختلف اثرگذاری خاصی داشته باشند.

وی ادامه داد: هنر خبرنگار است که با تخصص، مدیریت زمان، مدیریت ارتباطات و جسارت بتوانند در جامعه اثرگذار باشد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی یادآور شد: لذا امروز همه ما وظیفه داریم در راستای رسالتی که مقام معظم رهبری برای خبرنگاران عنوان کردند که حرکت به سمت خیر است، گام برداریم.

وی با تأکید بر این موضوع که خبرنگاران حرفه‌حساسی دارند و می توانند مهندسی فرهنگ‌ و افکار عمومی داشته باشد، گفت: براین‌اساس خبرنگار می‌تواند به‌عنوان زبان گویای مردم، مطالبات آنها را به حاکمیت برساند و حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان باشد.

این مسئول ابراز داشت: خبرنگار باید ببیند مطالبه اصلی مردم چیست و مسئولان را نسبت به آن‌چیزی که باعث می‌شود در آینده ایجاد بحران کند، آگاه کند تا با مدیریت به موقع از بحران جلوگیری شود. 

سردار فرجی با اشاره به اینکه مشکلات مطالبه‌گری منطقی می‌خواهد، افزود: لذا نقش خبرنگاران در بالابردن آگاهی مردم بسیار مهم است.

وی یادآور شد: باید دقت کنیم که کشور در موقعیت حساسی قرار دارد، زیرا دشمن جنگ ترکیبی هوشمندانه‌ای علیه ایران رقم زده بنابراین باید رسانه هوشیار باشد تا ناخواسته در زمین دشمن بازی نکند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن در جنگ سخت حریف ما نشد لذا جنگ‌ نرم و ایجاد ناامیدی و بدبینی نسبت به نظام و مسئولان، تفرقه و حس نفرت در نوجوانان راه انداخته، افزود: بنابراین نقش مهمی بر عهده خبرنگار است تا در تمام حوزه‌ها با تخصص ورود کند و با تعهد به کار، فعالیت داشته باشد.

 

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات