در حال بارگذاری
به‌منظور ایمن‌سازی جاده‌ها انجام شد؛

جمع‌آوری ۲۷ تابلوی غیرمجاز از محورهای خراسان شمالی

شماره خبر : 1802 - https://asreatrak.ir/short/VwJy8

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۷ تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی غیرمجاز از محورهای خراسان شمالی جمع‌آوری شد.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی پرتونیا گفت: راهداران استان طی امسال به‌منظور ایمن‌سازی و کاهش بار ترافیک و تصادفات جاده‌ای، ۲۷ تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی غیرمجاز را از محورهای مواصلاتی جمع‌آوری کردند.

این مسئول با بیان این که ۶۱ تابلوی اختصاصی و ۵۰ تابلوی تبلیغاتی دارای قرارداد با این اداره کل است، تصریح کرد: بر اساس قانون ایمنی راه‌ها، نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌ها باید با مجوز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، مجوز مربوطه را مطابق استانداردهای لازم دریافت کنند.

 معاون توسعه مدیریت و منابع اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز از محورها را بر بهبود نمای بصری جاده‌ها مؤثر دانست و ادامه داد: نصب تابلوهای غیرمجاز در محورها موجب اختلال در تردد و ایمنی وسایل نقلیه و سوانح رانندگی می‌شود.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات