در حال بارگذاری
امام‌جمعه گرمه:

اتحاد و همدلی باعث امید در جامعه می‌شود

شماره خبر : 1046 - https://asreatrak.ir/short/VwobQ

امام جمعه گرمه، امید را از نیازهای جدی جامعه خواند و گفت: افزایش اتحاد و همدلی در جامعه باعث امید آفرینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک ، حجت‌الاسلام حسن رحمانی در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در جمهوری اسلامی ایران در واقع قدرت، ابزار و عامل خدمت به مردم و رسیدن به آرمان‌ها است.

وی ادامه داد: قدرت در جمهوری اسلامی، عامل رسیدن به موقعیت‌های منزلتی و اقتصادی نیست، که اگر کسی یا جریانی چنین گمان کند، ماهیّت و روح انقلاب اسلامی را درک نکرده و باید در محاسبات خود تجدیدنظر جدّی داشته باشد.

امام‌جمعه گرمه در ادامه ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران دشمنان متعدّد و جدّی دارد، که سال‌ها است جنگی همه‌جانبه، پیچیده، سنگین و ترکیبی را به این نظام و ملّت تحمیل کرده‌اند.

وی گفت: اتّحاد و انسجام ملّی برای هر کشور و ملّتی سودمند است، امّا برای کشوری که دشمن دارد، آن هم، چنین دشمنان سرسخت و زخم ‌خورده‌ای اتّحاد و انسجام یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت غیر‌قابل‌انکار است که نمی‌توان از آن گذشت.

رحمانی یکی از اساسی‌ترین نیازهای جدّی جامعه ‌امروز ایران امید خواند و گفت: روشن و واضح است که یکی از عوامل افزایش امید در جامعه و مردم، اتّحاد و همدلی میان چهره‌های فعال در جامعه خواهد شد.

انتهای خبر/ فیروزه

0 نظر

ارسال نظرات