در حال بارگذاری
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

ثبت‌نام المپیاد ملی آموزش هنر تمدید شد

شماره خبر : 150 - https://asreatrak.ir//short/VlzXY

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از تمدید مهلت ثبت‌نام آموزشگاه های آزاد هنری در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر خبرداد.

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، تقی صادقی اظهار داشت: باتوجه به درخواست تعداد قابل توجهی از آموزشگاه‌های آزاد هنری و نظر به وقفه پیش آمده در خصوص شهادت رئیس‌جمهور و همراهان شهیدشان، مهلت ثبت‌نام آموزشگاه‌های آزاد هنری در سامانه نخستین المپیاد ملی آموزش هنر تا تاریخ ۱۵ خردادماه تمدید شد. 


وی با‌بیان‌اینکه این المپیاد در سه سطح آموزشگاهی، استانی و ملی برگزار می‌شود، به وجه تمایز بارز این المپیاد با سایر رویدادهای هنری پرداخت و افزود: شرکت‌کنندگان در قالب تیم‌‌های آموزشگاهی یا هنرستانی در این رقابت شرکت می‌کنند و هنرجویان هنرستان و آموزشگاه‌های آزاد هنری استان می‌توانند از این فرصت به خوبی بهره ببرند.


صادقی خاطرنشان کرد: هنرستان‌های هنرهای زیبا نیز تا پایان خردادماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت آثار هنرجویان اقدام کنند.


وی شناسایی، کشف و هدایت استعدادهای هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری، ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی و ایجاد همبستگی را از اهداف این رویداد برشمرد.

 

انتهای خبر/ رحمانی 

0 نظر

ارسال نظرات