در حال بارگذاری
مدی، ‌کل حمل‌و‌نقل خراسان شمالی خبر داد:

بکارگیری ۸۵ ناوگان برای خدمات‌رسانی اربعین

شماره خبر : 1459 - https://asreatrak.ir/short/4xJ96

مدیرکل حمل و نقل و راهداری خراسان شمالی گفت: تاکنون ۳۵ دستگاه ناوگان باری حامل اقلام موکب اربعین و ۴۹ دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین به کربلای معلی اعزام شده‌اند.

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک گفت: همچنین به منظور ساماندهی جا به جایی زائران اربعین تیم نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، پایان هفته جاری به منظور ساماندهی جا به جایی زائران اربعین حسینی در مرز مهران مستقر می‌شوند.

وی اظهار کرد: تیم‌های نظارتی شامل ۲۲ نفر، پایان هفته جاری به منظور برنامه‌ریزی و ساماندهی اتوبوس برای بازگشت زائران استان در مرز مهران مستقر می‌شوند و تا پایان مراسم اربعین حسینی در پایانه برکت حضور خواهند داشت.

مشتری افزود: محور اصلی بجنورد - اسفراین - سبزوار و چمن بید - میامی برای تردد زائران اربعین حسینی و ایام پایانی صفر ایمن سازی و آرام سازی شده است.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان گفت:  همچین گشت‌های راهداری با هدف ایمنی جاده‌ها بطور شبانه روزی در مسیر حرکت کاروان‌ها حضور دارند.

 مشتری اظهارکرد: تمام تلاش ما این است که اعزام و بازگشت زائران اربعین حسینی به نحو احسن و بدون معطلی انجام شود و در این راستا از همه ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۵ دستگاه ناوگان باری حامل اقلام موکب اربعین و ۴۹ دستگاه اتوبوس با  یک هزار ۳۰۰ زائر به کربلای معلی اعزام شده‌اند.

انتهای خبر/گ

0 نظر

ارسال نظرات