در حال بارگذاری
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد:

اعزام تیم ۸۰نفره هلال‌احمر خراسان‌شمالی به کربلا

شماره خبر : 1392 - https://asreatrak.ir/short/4O9ob

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌شمالی از اعزام تیم ۸۰نفره خراسان‌شمالی به کربلا برای ارائه خدمت خبر داد.

ابوالفضل محبان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: ۸۰ نفر از اعضای تیم‌های درمانی در قالب دو تیم هلال‌احمر از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ مردادماه برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر در خارج از کشور مسئولیت بهداشت و درمان را نیز برعهده دارد، افزود: این دو تیم اعزامی شامل پزشک، پرستار، کادر درمان، اعضای داوطلب در موکب خراسان شمالی هستند که در شهر کربلا عمود ۷۴۱ واقع خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی با بیان اینکه یکی از خدمات هلال‌احمر در حوزه آموزش و آگاه‌سازی است، گفت: به طور مستمر کلاس‌های آموزشی را در هر رده سنی به‌خصوص کلاس‌های آموزشی ویژه اربعین برگزار می‌شود، همچنین درخواستی از مردم داریم که حتماً مهارت‌های کمک اولیه را فرابگیرند تا سفر بی‌خطری داشته باشند و دچار دردسر نشوند.

محبان در مورد اینکه هیچ زمانی هلال‌احمر خالی از نیروی داوطلب نمی‌تواند باشد، افزود: در جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی ۱۸ هزار نفر عضو فعال هستند که درعین‌حال در داخل و خارج از کشور می‌توانیم خدمات بدهیم و آماده‌باش صددرصدی هستیم. 

محبان ادامه داد: طرح جمع‌آوری داروهای مازاد خانواده‌ها در ۱۰ شهرستان استان تفکیک و دسته‌بندی در حال اجرا است که به کشور عراق ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: تمامی پایگاه‌ها و تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر در سراسر استان برای امدادرسانی به زائرین پیاده آماده‌باش هستند.

مصاحبه از: هدیه دهقانی 
انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات