در حال بارگذاری
امام جمعه بجنورد:

استقامت و ولایتمداری آزادگان موجب سرافرازی کشور شد

شماره خبر : 1463 - https://asreatrak.ir/short/Ngo5Y

امام جمعه بجنورد گفت: استقامت و ولایتمداری آزادگان هشت سال دفاع مقدس موجب سرافرازی کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه بجنورد در محل مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان ما در دوران اسارت، پیام‌ها و درس‌هایی را به ما و عراقی‌ها انتقال دادند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: آزادگان دوران بسیار سختی را سپری کرده و شکنجه‌های جسمی و روحی را تحمل کردند، اما با استقامت و ولایتمداری، موجب سرافرازی کشور شدند. 

وی گفت: این آزادگی‌ها و خاطرات باید بیان و بازخوانی شود زیرا آنان مقاومت کرده و با تاسی از حضرت زینب (س) ولایتمداری راسخ را نشان دادند.

حجت الاسلام نوری در ادامه با اشاره به روز جهانی مسجد گفت: روز جهانی مسجد با مسئله صهیونیست‌ها گره خورده است و این روز به علت آتش زدن مسجد الاقصی توسط صیهونیست‌ها نام گذاری شده است. 

وی اظهارکرد: محراب در مسجد به معنای جنگ با شیاطین است، مسجد محل عبادت، وحدت، معنویت، نشر ارزش‌های دینی و مبارزه با شیطان است.

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: جوانان ارتباط خود را با مسجد بیشتر کنند و اجازه ندهند که مساجد خالی بمانند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه جنایت های رژیم صهیونیستی از حد فراتر رفته است، افزود: مردم غزه، زنان و کودکان با بمب و سلاح آمریکایی، انگلیسی و فرانسه به شهادت می رسند، ملت ها باید قیام کنند تا بتوان این غده سرطانی را ریشه‌کن کرد.

انتهای پیام/گ

0 نظر

ارسال نظرات