در حال بارگذاری
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان:

۷ پروژه گردشگری در خراسان شمالی افتتاح می‌شود

شماره خبر : 1974 - https://asreatrak.ir/short/N30WZ

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: هفت پروژه گردشگری طی هفته گردشگری در خراسان شمالی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان گفت: ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت روز جهانی و هفته گردشگری از پنجم مهر آغاز و تا ۱۲ مهرماه سال جاری در استان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امسال هم مانند سنوات گذشته برنامه‌های متنوعی با همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی حوزه گردشگری برای این روز و هفته گردشگری در سطح استان در نظر گرفته‌شده است.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به دیگر برنامه‌های این روز و هفته بیان کرد: نواختن زنگ گردشگری در مدارس استان، نشست خبری با خبرنگاران فعال حوزه گردشگری، افتتاح هفت پروژه گردشگری، مسابقه پاراگلایدر و فرود دقت، برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی و تولید محتوی ویژه علاقه‌مندان، برگزاری تور رباط قلی «جشنواره کویر و رصد ستارگان»، تهیه و نصب بنر سطح استان پخش تیزر روز جهانی گردشگری در فضای مجازی با شعار امسال «گردشگری و صلح»، و تقدیر از فعالان گردشگری استان، تخفیف 10درصدی تأسیسات گردشگری از دیگر برنامه‌های این هفته نام برد.

 مستوفیان گفت: یک اردوگاه گردشگری، مهمان‌پذیر، سه سفره‌خانه سنتی، یک اقامتگاه بوم‌گردی، و رستوران مجتمع نجم را می‌توان از پروژه‌های قابل افتتاح در این هفته نام برد.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات